ادامه صدرنشینی مقاومت

۱۹ام بهمن ،

هفته های هفتم وهشتم دور برگشت لیگ تکواندو دسته یک نقش جهان جمعه بیستم بهمن در کرج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: هفته های هفتم و هشتم دور برگشت لیگ دسته یک تکواندو باشگاه های کشور در رده سنی جوانان و بزرگسالان جام نقش جهان و یادواره شهید حسن تهرانی مقدم برگزار به میزبانی تیم سلحشور امروز در کرج برگزار شد.
در هفته هفتم باشگاه مقاومت پنج بر سه از سد آکادمی قهرمانان اسلامشهر گذشت، هیئت قزوین ۶ بر ۲ مغلوب آموزشگاه مژدهی رشت شد، سازه حفار زایند رود کاشان پنج بر سه هیئت هرمزگان را شکست داد، موسسه آموزش زند فارس و پالایش نفت آبادان به تساوی چهار به چهار رضایت دادند و سلحشور هشت بر صفر هوگوپوشان الماس بتن همدان را شکست داد.
در هفته هشتم مقاومت پنج بر سه از سد مناطق نفت خیز گذشت، آموزشگاه مژدهی پنج بر سه پالایش نفت آبادان را شکست داد، آکادمی قرمانان والماس بتن به تساوی چهار به چهار رسیدند، زند فارس ۶ بر ۲ مغلوب سلحشور شد و سازه حفاره با هیئت قزوین نیز به تساوی چهار به چهار رضایت دادند.
در پایان مسابقات این هفته محمد کاظم پور از موسسه آموزش زند فارس و علی اشرف قنبری از مقاومت به عنوان بهترین سرپرستان، سید مهدی هاشمی نیا از آموزشگاه مژدهی رشت و آرش رضایی از مناطق نفت خیز جنوب به عنوان بهترین مربیان، محمد رضا حیدری از مقاومت و احمد نورالدینی از هیئت هرمزگان به عنوان فنی ترین بازیکنان و رحیم صفایی از تهران به عنوان بهترین داور انتخاب شدند.
گفتنی است تا پایان هفته هشتم دور برگشت تیم مقاومت با کسب ۵۰ امتیاز همچنان صدرنشین است، سلحشوربا ۴۱ امتیاز و مناطق نفت خیز جنوب با ۴۰ امتیاز نیز در مکان های دوم و سوم قرار دارند.

 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.