ادامه عملیات ارتش سوریه علیه تروریست های مسلح در حلب و ریف دمشق

نیروهای ارتش سوریه در عملیات ویژه، به تروریست ها در حلب حمله کردند و خسارات سنگینی به آنها وارد آوردند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، نیروهای ارتش در این دو عملیات ویژه دو گروه تروریستی را در منطقه الباب در حلب هدف قرار دادند که طی آن شمار زیادی از تروریست های مزدور کشته و زخمی شدند و بقیه نیز با ترک سلاح های خود فرار را بر قرار ترجیح دادند. 

یک واحد از نیروهای مسلح سوریه نیز گروهی از تروریست ها را که در مرکز فرهنگی در منطقه مساکن هنانو در حلب موضع گرفته بودند هدف حمله قرار دادند و توانستند شمار زیادی از آنها از جمله یکی از فرماندهان القاعده را به قتل برسانند. 

در همین حال یک واحد از نیروهای ارتش نیز با همکاری اهالی محله بستان الپاشا با گروهی از تروریست های مسلح که قصد نفوذ به این محله را داشتند درگیر شدند و شمار زیادی از آنها را به قتل رساندند. 

نیروهای ارتش همچنین به تعقیب تروریست های مزدور  در محله سیف الدوله و حمله به مخفیگاه های آنها ادامه دادند و با محاصره تقاطع رادیو شماری از آنها را به قتل رساندند و بقیه نیز از منطقه گریختند. نیروهای ارتش همچنین یازده خودروی پیک آپ مجهز به تیربار را به همراه سرنشینان آنها منهدم و سه تن از تروریست ها را در نزدیک میدان الجندول و تقاطع کاستلو بازداشت کردند.  
نیروهای واحد مهندسی نیز دو بمب حاوی مقادیر زیادی مواد منفجره قوی را خنثی کردند. هر کدام از این بمب ها چهل کیلوگرم وزن داشت. 

نیروهای امنیتی سوریه همچنین با اجرای عملیاتی در محله مرجه در منطقه باب النیرب تعداد زیادی  از تروریست ها را به قتل رساندند.

نیروهای ارتش سوریه به حملات خود علیه تروریست های مسلح در منطقه التل در ریف دمشق ادامه می دهند.

بسیاری از تروریست های مستقر در محله التل به قتل رسیده یا دستگیر شده اند و بقیه نیز تحت تعقیب نیروهای مسلح سوریه قرار دارند و در رعب و وحشت به سر می برند و چاره ای جز تسلیم شدن یا نابودی ندارند.

یک واحد از نیروهای مسلح سوریه در درگیری با این افراد شمار زیادی از آنها را به قتل رساند و نه تن از شهروندان را که تروریست ها آنها را ربوده بودند آزاد کرد.

یک منبع رسمی در گفتگو با خبرنگار تلویزیون  سوریه اسامی آزادشدگان را اعلام کرد.

آزادشدگان از شهرهای مختلف سوریه از جمله ریف دمشق،ادلب، حمص ، حماه، طرطوس و لاذقیه هستند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.