ادامه عملیات ارتش سوریه علیه تروریستها دراین کشور

۰۷م آذر ،

به گزارش  واحد مرکزی  خبر ،‌ به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه واحدهایی از نیروهای مسلح سوریه با حمله به مواضع تروریست ها در مناطق مختلف حلب و ریف  شماری از آنها را به هلاکت رساندند و خسارات سنگینی هم به آنها وارد کردند.


نیروهای مسلح سوریه همچنین در مقابله با گروهی از تروریست ها در میدان الیرمون شماری از آنها را به هلاکت رساندند .

در منطقه لاذقیه نیروهای امنیتی و مسلح سوریه مقادیر بسیاری سلاح و مهمات از تروریست ها  کشف و ضبط کردند.

براساس این گزارش  بعضی از سلاح های کشف شده ساخت اسرائیل است. این تسلیحات و مهمات در جریان یورش به یکی از مخفیگاه های تروریست های مسلح وابسته به القاعده در یکی از محله های لاذقیه کشف شد.

نیروهای مسلح این کشور همچنین شماری از تروریست ها را در روستای عسیله در ریف حماه به هلاکت رساندند و ده خودروی آنها را که بعضی از آنها مجهز به تیربار بود منهدم کردند.

ارتش سوریه در ادامه پاکسازی خرابکاران و تروریستها  به مقرها و مخفیگاه های  اشخاص مسلح وابسته به القاعده در حمص حمله کردند و شمار بسیاری ازآنها نیز به هلاکت رساندند

نیروی های نطامی وابسته ب دولت  همچنین گروه های تروریستی که اقدام به ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان و اهالی محله الخالدیه و جوره الشیاح و روستاهای السلطانیه و الزعفرانیه می کردند به شدت پاسخ داد .

در همین حال نیروهای مسلح سوریه توانستند  از ورود شماری از تروریست ها از لبنان به سوریه جلوگیری کنند. این اشخاص سعی داشتند از طریق منطقه تل الفرح در تلکلخ وارد سوریه شوند که در درگیری با نیروهای مسلح سوریه دو تن از آنها به هلاکت رسیدند. یکی ازکشته شدگان که تبعه مصر است شناسایی شده است.


IRIBNews RSS TopNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.