ادامه محدودیتهای مقامات اماراتی علیه فعالان حقوق بشری و سیاسی

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه نهرین نت گزارش داد: منابع وابسته به مخالفان اماراتی از بازداشت دو قاضی و انتقال آنها به مکانی نامعلوم بدون هیچ اتهامی خبر دادند.

این پایگاه بیان کرد: این اقدام در ادامه بازداشت فعالان حقوق بشری انجام می شود. به ویژه که دادستانی امارات هفته گذشته حبس ابراهیم الیاسی، محمود الحوسنی، عمران الرضوان، عیسی السری، سالم الشحی، راسد الشامسی، محمد الرکن، محمد المنصوری، حسین النجار، خلیفه النعیمی و خلاد الشیبه را تمدید کرده بود.

منابع وابسته به مخالفان از بازداشت “خمیس الصم الزبودی” و “علی سعید الکندی” از قضات اماراتی خبر دادند که نگرانی هایی درباره وضع سلامتی آنها وجود دارد.

این پایگاه بیان کرد: فعالان حقوق بشری این اقدامات را در راستای  تلاشهای رژیم برای خاموش کردن فریادهای آزادی خواهانه می دانند.

این در حالی است که احمد منصور از فعالان اماراتی اعلام کرد که از سوی یک فرد ناشناس مورد حمله قرار گرفته است.

وی افزود: در دانشگاه عجمان از سوی فردی که پا به فرار گذاشت مورد حمله قرار گرفتم. من پس از خروج از دانشکده حقوق این دانشگاه در حال حرکت به سوی خودرویم بودم. هنگامیکه به نزدیکی خودرو خود رسیدم فردی به من نزدیک شد و از من پرسید احمد منصور هستی گفتم بله. سپس به من حمله کرد.

منصور بیان کرد: من به مقابله با وی برخاستم و وی پا به فرار گذاشت. پس از تعقیب وی متوجه شدم خودرویی آماده به حرکت انتظار وی را می کشد.

وی با اشاره به جراحاتی که به وی وارد شده است از احتمال طرح ریزی قبلی برای این حمله خبر داد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.