ادامه کاهش قیمت قراردادهای آتی سکه

۲۵م آذر ،

بینا- معاملات آتی امروز سکه با وجود کاهش قیمت‌ها در آخرین روز معاملاتی همچنان روند نزولی را طی می‌کند.
معاملات آتی امروز سکه با وجود تداوم کاهش‌های اخیر همچنان روند نزولی را طی می‌کند و این در حالی است که قیمت جهانی طلا نیز با کاهش قیمت روبه رو است.
به گزارش بینا،  احسان غفوریان، مدیر آتی یکی از کارگزاری‌ها ضمن تحلیل روند معاملات قراردادهای آتی سکه، به فارس اظهار داشت: روند کاهشی قیمت جهانی طلا، ثبات قیمت دلار و سکه در بازار نقدی از عوامل تأثیر گذار بر روند قیمت‌های آتی بوده است.
وی ادامه داد: با وجود اینکه قیمت ها در ابتدای معاملات امروز مثبت باز شد اما در ادامه روند نزولی را طی کرد.
مدیر آتی کارگزاری مشاوران سهام در پاسخ به این سؤال که پیش‌بینی بازار در خصوص قرارداد آتی اسفند چه خواهد بود، تصریح کرد: بین ۳۵ تا ۴۰ هزار تومان نسبت به قرارداد آتی بهمن بیش‌تر خواهد بود و هرچه قیمت ها نزولی شود به دنبال آن آتی اسفند نیز پایین خواهد آمد.
بر اساس این گزارش، بعضی از معامله‌گران آتی معتقدند روند نزولی قیمت‌ها همچنان تداوم خواهد داشت به طوری‌که پایین‌ترین قیمت‌ها را طی روزهای آینده تجربه خواهد کرد.
مدیر آتی کارگزاری مشاوران سهام با بیان اینکه قراردادهای آتی امروز سکه نسبت به روز قبل کاری خود بازهم کاهش داشته است، گفت: معاملات قراردادهای آتی سکه همچنان به طور منفی انجام می‌پذیرد.
غفوریان همچنین با اشاره به قیمت‌های امروز معاملات آتی سکه، افزود: قراردادهای آتی آذر، دی و بهمن به ترتیب یک میلیون و ۱۸۶ هزار تومان، یک میلیون و ۲۴۵ هزار تومان و یک میلیون و ۳۱۸ هزار تومان معامله می‌شوند.
روز بیست‌ودوم آذرماه جاری معاملات آتی سکه در حالی پایان یافت که قراردادهای تحویل آذر، دی و بهمن به ترتیب با قیمت تسویه شده یک‌میلیون و ۲۰۹ هزار تومان، یک میلیون و ۲۸۱ هزار تومان و یک میلیون و ۳۶۱ هزار تومان داد و ستد شد.
این گزارش اضافه می‌کند: طی هفته ای که گذشت معاملات آتی سکه در تمام سررسیدها روزهای پرنوسانی را پشت سرگذاشته به طوری که معامله‌گران این بازار معتقدند این نوسانات بیش‌تر به خاطر خبرها و اتفاقهای سیاسی جهان است.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.