ادعاهای اصلاح‌طلبان تنور انتخابات را به نفعشان داغ نمی‌کند

۲۷ آبان ،

آیت‌الله ممدوحی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مواضع ضد و نقیض و دوپهلوی اصلاح‌طلبان برای این است که بگویند ما هستیم، اما این ادعاها تنور انتخابات را داغ نمی‌کند بلکه فقط آب در آسیاب دشمن و بدخواهان نظام می‌ریزد.

آیت الله ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در واکنش به اظهارات یکی از اصلاح‌طلبان مبنی بر اینکه “ما به هیچ عنوان در انتظار چراغ سبز حاکمیت نبوده و نیستیم، چراغ را ما باید سبز کنیم” گفت: جریان فتنه جریانی منفور است که جایگاهی در بین مردم ندارد، این جریان با توجه به دیدگاه‌های منفی مردم درصدد است تا کاندیداهای سفید را به عرصه انتخابات روانه کند و به دروغ و ریا آنها را در معرض آرای مردم قرار دهد.

وی در ادامه به ادبیات ابزاری اصلاح‌طلبان در آستانه انتخابات اشاره کرد و افزود: این سخنان تنها با هدف مطرح کردن و بزرگ نمایی این جریان صورت می‌گیرد، در حالیکه تمامی این تبلیغات و ادعاها نتیجه ای معکوس و منفی در پی خواهد داشت.

آیت‌الله ممدوحی همچنین تصریح کرد: مردم ایران به طور حتم نمی‌توانند این قبل را نادیده گرفته و اجازه دهند که عناصر فتنه که نظم کشور را پس از انتخابات به هم ریختند، دوباره وارد صحنه شوند و به روش‌های غلط خود ادامه دهند.

عضو جامعه مدرسین حوزه در پایان خاطر نشان کرد: امروز هدف اصلاح‌طلبان از اظهارت ضدونقیض و دوپهلو این است که بگویند ما هنوز هستیم، اما باید بدانند که با این شرایط اصلاً نمی‌توانند وارد انتخابات شوند چرا که اظهارات آنها امروز تنور انتخابات را داغ نمی‌کند بلکه فقط آب در آسیاب دشمن و بدخواهان نظام می‌ریزد.
انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.