ادعاهای مهندسی شده علیه سپاه محکوم به شکست است

۱۹م دیماه ،

مسئول روابط عمومی کل سپاه در واکنش به ادعاهای مطرح شده پیرامون دخالت سپاه در انتخابات گفت: ادعاهای مهندسی شده پیرامون دخالت سپاه در انتخابات محکوم به شکست است.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی‌کل سپاه طی گفتگویی در واکنش به ادعاهای مطرح شده پیرامون دخالت سپاه و بسیج در انتخابات اظهار داشت: متأسفانه بعضی رسانه‌ها بدون توجه به رسالت حرفه‌ای خود با زیر پاگذاردن اخلاق رسانه‌ای در انتشار یافتن بعضی خبرها که دارای اهمیت و حساسیت نیز هست، به گونه‌ای عمل می‌کنند که برای رسانه‌های بیگانه و ضد انقلاب خوراک فراهم می‌کنند.

وی افزود: امپریالیسم رسانه‌ای و معاندین نظام از فتنه ۸۸ تاکنون با مهندسی یک سلسله ادعاها، تلاش سخیف و نخ نماشده‌ای را برای القای شبهه دخالت سپاه در انتخابات عملیاتی کرده و درپی سوء استفاده از اظهارات منسوب به فرماندهان و مسئولین سپاه و در مجموع مقامات و مدیران نظام می باشند.

سردار شریف تصریح کرد: آخرین‌تلاش آنان که چه بسا رفتار غیرحرفه‌ای بعضی از همکاران رسانه‌ای به آن دامن می‌زند و در صورت عدم هوشمندی و هوشیاری در آینده می‌تواند ابعاد وسیع‌تری پیدا کند ورود به عرصه انتخابات و القای نقش مهندسی شده برای دخالت سپاه است.

وی با اشاره به مصاحبه اخیر حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه با یکی از رسانه‌ها و سوء برداشت از اظهارات ایشان افزود: منظور از عبارت”مهندسی معقول و منطقی در زمینه انتخابات” مهندسی ورود منطقی و معقول برای فعال سازی ظرفیت‌های سپاه در اجرای مأموریت‌ها و مسئولیت های قانونی در حوزه انتخابات بوده و در واقع یک رویکرد داخل سازمانی برای کمک به تأمین امنیت برگزاری انتخابات به شمار می‌رود و دقیقاً در مقابل نقطه القایی دشمن محسوب می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه با اشاره به اینکه تمامی همت سپاه و بسیج بر آن است که انتخابات در کشور باشکوه و عظمت و با حضور حداکثری ملت ایران و انتخاب اصلح صورت پذیرد، تصریح کرد: سپاه شفاف‌سازی و ارائه معیارها و شاخص‌های کاندیدای اصلح در عرصه انتخابات را همواره به مثابه یک رسالت انقلابی و وظیفه شرعی دنبال کرده است و صرف نظر از هرگونه و وابستگی‌های جناحی، گزینه انتخابی مردم را مورد احترام و حمایت قرار می‌دهد.

سردار شریف در پایان با تاکید براینکه این سناریو به مانند قبل با بی‌اعتنایی مردم بصیر و بیدار محکوم به شکست خواهد بود، خاطرنشان کرد: از جامعه رسانه‌ای کشور انتظار است از اقداماتی که ممکن است به پرکردن جدول دشمن کمک کند پرهیز کرده و حفظ مصالح و منافع ملی را در رفتار حرفه‌ای خود بروز دهند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.