ادعای جدید ISIS علیه ایران/ کلینتون به جرج کلونی پیشنهاد داد

– ادعای جدید ISIS علیه برنامه هسته ای ایران

پژوهشکده علوم و امنیت بین الملل در واشنگتن (ISIS) امروز ادعای جدیدی را علیه برنامه هسته ای صلح آمیز ایران مطرح کرده است. در این گزارش ادعا شده که ایران احتمالا درصدد ساخت محرمانه تاسیسات غنی سازی اورانیوم در مکان سومی پس از نطنز و فوردو است.

در این گزارش آمده است : تهران در گذشته اعلام کرده بود که چنین نیتی برای ساخت تاسیسات جدید را دارد. ایران اعلام کرده که الزامی برای ابلاغ ساخت تاسیسات جدید به آژانس بین المللی انرژی اتمی ندارد و تنها ۶ ماه قبل از تزریق سوخت به تاسیسات ملزم به اطلاع دادن به آژانس است.

– توجیه مخالف سوری درباره علت عدم آزادی ربوده شدگان لبنانی

“هیثم المالح” از رهبران مخالفان سوری درباره علت مخالفتش با آزادی ربوده شدگان لبنانی ادعا کرد: کسانی که لبنانیها را به گروگان گرفته اند به من گفته اند که اتباع لبنان همراه خود تجهیزات مختص به ایجاد پارازیت حمل می کرده اند که هیچ ارتباطی با گردشگری ندارد.

المالح در گفتگوی اختصاصی با النشره لبنان مدعی شد : راهی که لبنانیها از ایران طی کرده اند و وارد سوریه شده اند نشان می دهد که آنها اهداف نظامی و امنیتی داشته اند.

اطلاعاتی جدید درباره ویروس flame

خبرگزاری فرانسه در گزارشی نوشت : شرکت روسی اکسپراسکای اعلام کرده که ویروس پیچیده فلیم که به طور ویژه ایران را هدف حملات خود قرار داده، درصدد سرقت فایلهای پی دی اف (pdf)  و اتوکد (Autocad) از رایانه های هدف بوده است.

 “الکساندر گاستیف” کارشناس امنیتی شرکت اکسپراسکای در این باره اظهار داشت : به نظر می رسد تمرکز بیشتر مهاجمین (طراحان ویروس فلیم) بر سرقت نقشه های طراحی شده در برنامه اتوکد بوده است.

– موافقت مجلس عربستان سعودی با استفاده از انرژی هسته ای

مجلس مشورتی عربستان سعودی با طرح همکاری میان این کشور و چین در راستای بهره برداری صلح آمیز از انرژی هسته ای موافقت کرد.

به گزارش روزنامه الوطن عربستان، اعضای این مجلس پس از استماع گزارش کمیته انرژی و اقتصاد با همکاری دوجانبه با چین در استفاده از انرژی هسته ای موافقت کردند.

– همیشه پای یک دیپلمات عرب در میان است

خبرگزاری فرانسه در گزارشی از شکایت یک مرد و زن فرانسوی  از سفیر یک کشور عربی و پسرش که مقیم پاریس هستند خبر داد.

این مرد و زن فرانسوی علت شکایت خود را تجاوز به عنف از سوی سفیر و پسرش عنوان کرده اند. منابع آگاه از این پرونده اعلام کرده اند که این مرد و زن از اواسط سال ۲۰۱۰ تا اواخر ۲۰۱۱ در منزل سفیر کشور عربی مذکور کار می کرده اند.

– کلینتون به جرج کلونی پیشنهاد داد

“بیل کلینتون” رئیس جمهور اسبق آمریکا در گفتگو با شبکه سی ان ان اظهار داشت: دوست دارم در فیلمی که درباره من ساخته می شود “جرج کلونی” نقش مرا برعهده بگیرد.

وی درباره اینکه آیا “برد پیت” قادر به ایفای نقش شما نیست اظهار داشت: پیت بسیار خوش چهره است، اما کلونی هم سایز من است و با کمی گریم شبیه من می شود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.