ادعای عجیب بازیگر مشهور ایرانی و کار در پیتزا فروشی!

میلاد کی مرام بازیگر کشورمان مهمان برنامه دورهمی بود و به بیان نکاتی از زندگی شخصی اش پرداخت.

میلاد کی مرام در برنامه دورهمی

میلاد کی مرام شب گذشته در برنامه دورهمی حضور یافت و به گفتگو با مهران مدیری پرداخت.

مدیری در ابتدا از او پرسید: تو از صفر شروع کردی!؟ و میلاد کی مرام در جواب گفت: خیلی دوست ندارم در این باره صحبت کنم اما من ابتدا در یک پیتزا فروشی صندوقدار بودم و اتفاقی با خانم گلاب آدینه آشنا شدم و توانستم با بازی در یک سریال به موفقیت برسم.

این بازیگر ادامه داد: زمانی که در انزلی زندگی می کردم در کلاس های مسعود کیمیایی شرکت کرده و گاهی اوقات در موتورخانه مدرسه کیمیایی می خوابیدم!! این اولین بار است که چنین حرفهایی را می زنم اما میخواهم همه بدانند که چگونه به جایگاه فعلی ام رسیده ام.

پیش از اینکه این صحبت ها مطرح شود زمانی که میلاد کی مرام برروی صحنه آمد همان ابتدا از مدیری خواست تا جای آنها عوض شود و مهران مدیری مهمان دورهمی شود.

میلاد کی مرام از مدیری درباره علت کم مصاحبه کردن او پرسید و مدیری پاسخ دادکه به نظرم هر ۲۰سال مصاحبه کافی است چرا که باید حرف جدیدی برای گفتن وجود داشته باشد.
میلاد کی مرام همچنین درباره ثروت مدیری پرسید و این بازیگر جواب داد: زندگی آدم های پولدار با بقیه فرق چندانی ندارد به همان اندازه که بقیه غذا میخورند انها هم میخورند در واقع از یک جایی به بعد پول خیلی مهم نیست و کیفیت زندگی اهمیت پیدا می کند.

پس از این صحبت ها مهران مدیری علت ازدواج نکردن میلاد کی مرام را پرسید که او پاسخ داد من هرموقع که کار ثابت, خانه و ماشین داشتم آن زمان ازدواج می کنم. از طرفی هم من آدم کم حرفی هستم و زندگی با من کمی سخت است.

تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز
اختصاصی ممتاز نیوز


باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.