ادعای عجیب رئیس مجموعه ورزشی تختی: تنها ورزشگاهی که پتانسیل میزبانی جام جهانی را دارد همین است!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – فارس نوشت:

رئیس مجموعه ورزشی تختی معتقد است که این ورزشگاه تنها ورزشگاهی است که پتانسیل میزبانی جام جهانی را دارد.

 دیدار تیم‌های فوتبال نفت تهران و استقلال روز قبل در حالی در ورزشگاه تختی برگزار شد که پس از پایان بازی بازیکنان و کادر فنی استقلال نسبت به کیفیت زمین چمن ورزشگاه معترض بودند. بعضی از بازیکنان نفت نیز این موضوع را قبول داشتند که چمن ورزشگاه کیفیت لازم را نداشت. همین امر سبب شد تا خبرنگار فارس صحبتی با حسین کلانترزاده رئیس مجموعه ورزشی تختی انجام دهد و دربارهٔ کیفیت زمین چمن از او سؤال بپرسد.

کلانترزاده دربارهٔ اعتراض کادر فنی استقلال و اینکه زمین چمن آن در قبل بهتر بوده اظهار داشت:‌ قلعه‌نویی درست می‌گوید ورزشگاه تختی یک سال و نیم پیش که او حضور پیدا کرد به سبب اینکه در زمستان بود کیفیت بهتری داشت اما در مورد اینکه زمین ناهموار بود باید بگویم که اینگونه نبود شاید ظاهر زمین زیبا نبود اما ما دو سه هفته به سبب اینکه ناظران AFC قصد داشتند از ورزشگاه بازدید کنند در حال رفع نقایص چمن بودیم.

وی ادامه داد: مشکلات مالی فراوانی داریم و از هیچ جایی بودجه نمی‌گیریم فقط از یکسری منابع و درآمدزایی‌هایی که انجام می‌دهیم حقوق و دستمزد کارکنان را تهیه می‌کنیم، پول آب و برق و گاز را هم خودمان پرداخت کرده‌ایم در کنار تمام این مشکلات ما شرایط را برای دیدار با استقلال مهیا کرده‌ایم و هزار متر مربع زمین چمن را هم ترمیم کرده‌ایم.

رئیس مجموعه ورزشی تختی خاطرنشان کرد: به سبب گرمای هوا زمین دچار قارچ‌زدگی شده بود که همین امر سبب شد تا از سم بیشتری برای از بین بردن قارچ‌ها استفاده شود. این سبب و همچنین تمرین نفت و اینکه نتوانستیم آب بسیاری به چمن بدهیم سبب شد تا سم چمن را از بین ببرد و بخشی از رنگ چمن از بین رفت. فرصتی هم نبود که بخواهیم این موضوع را اصلاح کنیم اما تلاش می‌کنیم که برای بازی پرسپولیس این موضوع بهتر شود.

کلانترزاده با اشاره به تأئید ناظران AFC از چمن ورزشگاه خاطرنشان کرد: ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا به ورزشگاه تختی نمره A منفی دادند و این یعنی اینکه ما همطراز ورزشگاه آزادی هستیم. در مجموع درجه‌بندی ورزشگاه‌ها سه نوع نمره A داریم که یا A مثبت است یا A است و یا A منفی. ما در ایران هیچ ورزشگاهی نداریم که A مثبت باشد تنها ورزشگاهی که این پتانسیل را دارد تا نمره A مثبت را بگیرد ورزشگاه تختی است زیرا تنها ورزشگاهی است که مسقف است. اگر وزارت ورزش و مسئولان ذیربط به این ورزشگاه توجه کنند می‌توانیم نمره A مثبت را بگیریم. این نمره یعنی اینکه می‌توانیم میزبانی رقابت‌های جام جهانی را داشته باشیم.

رئیس مجموعه ورزشی تختی افزود: نمره A منفی برای میزبانی رقابت‌های آسیایی و قاره‌ای است و اگر ما می‌خواهیم پیشرفت کنیم باید چنین ورزشگاه‌هایی را مجهز کنیم ما نقایص ورزشگاه را از بین برده‌ایم با تمام مشکلات مالی که وجود دارد، اسکوربورد ورزشگاه را درست کردیم و روز قبل هم یک نیمه این اسکوربورد روشن بود اما مسئولان سازمان لیگ اعلام کردند که نمی‌توانیم بازی را پخش کنیم و خودشان رفتند و اسکوربورد را خاموش کردند. یکسری ناهماهنگی‌هایی به وجود آمده بود که ما نمی‌دانستیم بازی‌ نباید از اسکوربورد پخش شود. البته این موضوع را هم می‌شود مدیریت کرد اما در هر صورت روز قبل اجازه ندادند که اسکوربورد را روشن کنیم.

وی با اشاره به اعتراض بعضی بازیکنان استقلال مبنی بر اینکه نفت به این چمن این ورزشگاه عادت داشته گفت: در مصاحبه بیک‌زاده خواندم که او گفته نفتی‌ها به این چمن عادت داشتند در حالیکه اینگونه نبوده، ورزشگاه اول نفت دستگردی است و ورزشگاه دوم این تیم تختی است که فقط بازی‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی را میزبانی می‌کند. آنها فقط یک جلسه قبل از بازی تمرین کردند و اگر استقلالی‌ها هم این درخواست را می‌دادند با آنها موافقت می‌کردیم و حتی این امکان را می‌دادیم تا بیش از یک جلسه تمرین کنند.

تیم فوتبال راه‌آهن در هفته یازدهم در دیدار مقابل داماش در ورزشگاه اکباتان از این تیم میزبانی کرد. مسئولان راه‌آهن اعلام کردند که بازی‌های این تیم از این پس در اکباتان برگزار خواهد شد البته دیدارهای تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود.

کلانترزاده در مورد اینکه آیا میزبانی راه‌آهن از ورزشگاه تختی به اکباتان منتقل شده گفت: مسئولان باشگاه راه‌آهن فقط برای یک بازی تصمیم گرفتند که به اکباتان بروند آنها مسائل روحی و روانی را مطرح کردند که من کاری به آن ندارم اما ورزشگاه اول راه‌آهن که به AFC هم معرفی شده تختی است و ورزشگاه دوم آنها اکباتان است. آنها پول ۵-۶ بازی جلوتر را هم پرداخت کرده‌اند که ما صرف نور ورزشگاه و برطرف کردن نقایص آن کرده ایم.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.