ادعای عجیب نماینده آل‌اشپورت در خاورمیانه/به کروش گفتیم چقدر پول می‌گیری برند ما را نپوشی؟!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – جعفری می گوید می‌توانند از مأمور مهار لیونل مسی شکایت کنند!

به گزارش ممتاز؛ماجرای پیراهن‌هایی که شرکت آل‌اشپورت برای تیم‌ملی به آفریقای جنوبی فرستاده بود، حالا یکی از سوژه‌های مهم فوتبال ایران است و بازیکنان و مربیان در موردش به شدت واکنش نشان می‌دهند اما وحید جعفری؛ نماینده این شرکت در خاورمیانه که برند و اسپانسر پیراهن‌ تیم ‌ملی تا پایان جام‌جهانی‌ است، مصاحبه جالبی با ما داشت و به همه این شبهات جواب داد:

اگر ماجرای پیراهن نبود، مطمئن باشید کارلوس کروش مسئله دیگری را بهانه قرار می‌داد. بازیکنان هم که منتظرند تا کروش حرفی بزند و پشت‌سرش حرکت کنند. این‌ها بهانه‌جویی است و اصلاً حقیقت ندارد.

اگر ما خواسته‌های کروش را برآورده می‌کردیم، حالا اوضاع بهتری داشتیم. او از شرکت ما پول می‌خواهد و ماجرایش مفصل است. روزی فدراسیون فوتبال از کروش می‌خواهد تا شخصاً برند لباس تیم‌ملی را انتخاب کند. کروش هم آل‌اشپورت را انتخاب می‌کند و تصورش این بوده که ما بابت این انتخاب باید به او پول بدهیم. حالا از آن روز تا به حال، خودش را از ما طلبکار می‌داند!  

کروش مدعی است ما باید ۳۰۰هزار دلار به او بدهیم! البته امروز می‌گوید دو قسط ۱۵۰ هزار دلاری باید به او بدهیم، ۱۵۰ هزار دلار بابت انتخاب و پوشیدن این برند تا به حال و ۱۵۰ هزار دلار برای ادامه همکاری!

از سوی فدراسیون فوتبال به ما گفته شد ۲دست گرمکن برای‌شان به آفریقای جنوبی بفرستیم، اگر می‌گفتند ۲۰ دست بفرستید هم ما این کار را انجام می‌دادیم اما کروش به دنبال بهانه بود.

کروش می‌گوید ۳۰۰هزار دلار باید به من بدهید اما ما در جواب به او گفتیم حاضریم مبلغی به حسابت واریز کنیم تا تو برند ما را نپوشی!

هدف ما فقط حمایت از تیم ‌ملی است و بهای سنگینی بابت این حمایت می‌پردازیم ولی علی کفاشیان در مورد قرارداد با ما مختار است. او اگر بخواهد، می‌تواند قرارداد را لغو کند. البته ما هم حاضریم برای حمایت بیشتر و نشان دادن حسن‌نیت‌مان، تزریق محصولات به اردوی تیم‌ملی را بیشتر کنیم اما باید به ما درخواست بدهند.

به کروش گفتیم بیا در تهران جلسه بگذاریم، قبول نکرد، گفتیم در امارات جلسه بگذاریم، بازهم قبول نکرد، در نهایت شرکت آل‌اشپورت از او دعوت کرد به رایگان به آلمان سفر کند و درخواستش را بدهد که کروش بازهم طفره رفت. این رفتارها چه معنایی دارد؟

بعضی از بازیکنان برای ماندن در اردو، هرچه کروش می‌گوید را تأیید می‌کنند. شما می‌دانید ما همین الان می‌توانیم از آن بازیکنی که خودش را مأمور مهار لیونل مسی می‌داند (هاشم بیک‌زاده) شکایت کنیم؟ چرا گفته برای پوشیدن پیراهن تیم ‌ملی باید آرنولد باشیم؟!کروش چند ماه قبل رسماً به من در یکی از هتل‌های امارات گفت: خودم مسبب عقد قرارداد فدراسیون با شرکت آل‌اشپورت شدم چون به من پول نمی‌دهید، خودم هم این قرارداد را لغو می‌کنم. من هم جواب دادم: ما منتظر این اتفاق خواهیم بود!

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.