ادعای پسر حدادعادل، واقعیت یا توهم

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

ادعای پسر غلامعلی حداد عادل دربارهٔ انجمن حجتیه

   
پسر غلامعلی حداد عادل، رییس سابق مجلس و کاندیدای انصرافی انتخابات ۹۲، نسبت به در دست داشتن فضای مدارس غیرانتفاعی توسط انجمن حجتیه اخطار داده است؛ ادعایی که اگر ثابت نشود، نشانه ی توهم و می تواند با شکایت حقوقی مدارس غیر انتفاعی مواجه شود.
 در سالهای اخیر در دعواهای سیاسی بعضی از سیاسیون برای تخریب دیگران آنها را به حجتیه ای بودن متهم کرده اند که میزان صحت آنها مشخص نیست، از جمله اسفندیار رحیم مشایی رییس دفتر احمدی نژاد در دوره ی ریاست جمهوری و اخیرا محمد نهاوندیان رییس دفتر حسن روحانی.

اما فرید الدین حداد عادل که خود مدیر مدرسه ی غیر انتفاعی فرهنگ است، در گفت‌وگو با پایگاه اینترنتی دانشجو، ادعا کرده است: امروز فضای مدارس غیر دولتی کشور در دست مدارس انجمن حجتیه است که عالمانه و عامدانه کسانی را تربیت می‌کنند که نگاه اجتماعی ندارند! … در مدارسی که تحت سلطه فکری انجمن حجتیه است بچه‌ها از لحاظ فکر سیاسی اجتماعی کاملا تخریب و بی‌استفاده می‌شوند.

اشاره هایی اینچنین با هدف گروکشی و یا از روی واهمه از افشای جزییات حقیقت متداول است و در غیر این دو صورت، خبری غیر واقعی و یا توهم است. فریدالدین حدادعادل به کدام یکی از دلایل چهار گانه می تواند اقدام به بیان چنین ادعایی شده است؟ گروکشی در قبال چه؟ واهمه از افشاگری از که؟ و یا دروغ و توهم؟

هم اکنون حدود ۱۶ هزار مدرسه ی غیر انتفاعی در کشور در حال فعالیت می باشند که بالغ بر یک میلیون دانش آموز در آنها تحصیل می کنند. آیا به واقع انجمن حجتیه در سطح وسیعی از کشور و بر روی آموزش و پرورش اینقدر نفوذ دارد؟
منبع/انصاف نیوز


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.