ادعای گروه “آنتیگونه” مبنی بر ارائه نشدن اصلاحیه‌

به گزارش خبرگزاری مهر، گروه نمایش “آنتیگونه” به کارگردانی همایون غنی‌زاده طی یادداشت کوتاهی خطاب به مدیرکل هنرهای نمایشی تأکید کرد: هیچگونه اصلاحیه‌ای از سوی شورای نظارت و ارزشیابی به صورت کتبی یا شفاهی به گروه ارائه نشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در یادداشت گروه تئاتر “مونگو” به سرپرستی همایون غنی‌زاده که این روزها برای دریافت مجوز اجرای عمومی نمایش “آنتیگونه” در تماشاخانه ایرانشهر با مشکلاتی مواجه شده چنین آمده است:

 

جهت اطلاع رسانی و کمک به اداره کل هنرهای نمایشی و ریاست محترم آن جناب آقای آشنا برای یافتن حقیقت. از ازل تا به امروزهیچگونه اصلاحیه ای چه بصورت مکتوب و چه بصورت شفاهی، بمنظور اجرای نمایش”آنتیگونه” به کارگردانی آقای همایون غنی زاده درتماشاخانه ایرانشهر، از سوی شورای محترم ارزشیابی و نظارت به گروه ارائه نگردیده است.

 

فرکانس روی صحنه می رود

 

نمایش فرکانس از ۱۶ شهریور ماه به کارگردانی سید مرتضی میر منتظمی در تماشاخانه ماه حوزه هنری روی صحنه می رود. این نمایش داستان رزمنده‌ای است که سعی می‌کند با بازپروری روحی، آسیب‌های دوران جنگ را از خود بزداید و به زندگی برگردد … 

 

در نمایش  “فرکانس” بازیگر اصلی در یک معکب شیشه‌ای در صحنه ایفای نقش می‌کند و تماشاگران به وسیله‌ گوشی‌ و هدفن‌هایی که در کنار صندلی هر شخص تدارک دیده شده، تمام صدا و موسیقی و افکت‌ها را می‌شنود.

 

این نمایش با نویسندگی عباس جمالی و با حضور بازیگرانی همچون خیام وقار کاشانی، حمید رحیمی، مینو ملکی، مهرنوش بلمه، آذین رئوف و سونیا همتی از ۱۶ شهریور ماه آغاز و به مدت ۱۵ اجرا در تماشاخانه ماه حوزه هنری ساعت ۲۰ روی صحنه می رود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.