ادغام باشگاه ماشین سازی و مقاومت سپاه

۲۶اردیبهشت،

احد اصغرنژاد با بیان اینکه روزهای خوشی در انتظار تیم مقاومت ماشین سازی تبریز است، اظهار داشت: هواداران تیم ریشه دار ماشین سازی بدانند که نگرانی آنها پایان یافته و در سایه تلاش های مسئولان باشگاه به خصوص آقای سینا اصل محمدپور مدیرعامل باشگاه این تیم مشکلات عمده خود را پشت سر گذاشته و اکنون منتظر روزهای خوب است.

به نقل از مهر، وی ادامه داد: بر اساس مذاکراتی که با مسئولان مقاومت سپاه انجام دادیم و توافقاتی که حاصل شد، مقرر گردید تا تیم ماشین سازی با عنوان مقاومت ماشین سازی در مسابقات شرکت کند.

اصغرنژاد تصریح کرد: ماشین سازی از این به بعد اوضاع مناسبی را تجربه خواهد کرد و چنانچه بر اساس برنامه ای که در نظر داریم پیش برویم، هواداران تیم مقاومت ماشین سازی را در سال ۹۵ به عنوان یک تیم لیگ برتری در سطح اول فوتبال کشور خواهند دید.

وی افزود: تیم ماشین سازی تقریبا از مشکلات قبل فاصله گرفته که این توفیق در سایه حمایتهای سردار پورجمشیدیان، مهندس نوین شهردار محترم تبریز و ششگلانی رئیس هیئت فوتبال حاصل شده است.

مشاور باشگاه ماشین سازی تبریز در پاسخ به سئوالی در این خصوص که مطالبات فصل قبل باشگاه ماشین سازی به کجا انجامید، گفت: با اینکه می گویم ماشین سازی از مشکلات قبل فاصله گرفته اما این دلیلی نیست که ما پیگیر مطالبات باشگاه از سوی موسسه کوثر نباشیم، ما از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بازهم می خواهیم که پیگیر مطالبات باشگاه ماشین سازی از موسسه کوثر باشند و خودمان نیز همچنان به صورت جدی پیگیر این مسئله هستیم.

وی ادامه داد: امروز شنیدم که آقای آهن تن که فردی ورزش دوست می باشند، به عنوان سرپرست موسسه مالی کوثر در منطقه شمالغرب کشور شده که ضمن تبریک، از ایشان می خواهیم که همچون خدمت بسیجی وار خود در سپاه، در موسسه کوثر نیز برای ورزش استان خود کمک کنند و قبل از ما پیگیر موضوع باشگاه ماشین سازی باشند.

اصغرنژاد با اعلام خبر تشکیل هیئت مدیره باشگاه مقاومت ماشین سازی تبریز، خاطرنشان کرد: اشخاصی متعهد، ورزش دوست و لایق به عنوان اعضای هیئت مدیره باشگاه انتخاب شده اند که پیش بینی می کنیم با حمایت این عزیزان تیم مقاومت ماشین سازی تا سال ۹۵ یک تیم لیگ برتری لقب بگیرد.

وی با اشاره به احتمال زیاد جذب اسپانسر در آینده ای نزدیک گفت: با تعدادی اسپانسر مذاکراتی را انجام داده ایم که توافق اولیه حاصل شده و مقرر گردیده تا پس از انتخابات، قرارداد بین دو طرف منعقد شود.

سخنگوی باشگاه ماشین سازی تبریز در پاسخ به این سئوال که با توجه به آغاز تمرینات تیم مقاومت ماشین سازی، سرمربی این تیم چه زمانی انتخاب خواهد شد؟ عنوان داشت: سه گزینه بومی مدنظر داریم که مذاکرات اولیه با آنها انجام شده و ما برنامه های آنها را خواسته ایم، به نظر من سال قبل تیم ماشین سازی از سرمربی ضربه دید و به همین دلیل امسال بیشترین دقت را روی انتخاب سرمربی خواهیم داشت.

وی افزود: جا دارد که بار دیگر از آقای اصل محمدپور تشکر ویژه ای داشته باشم که طی مدت حدود هشت ماه فعالیت شبانه روزی داشته و من امیدوارم که این تلاش ها در نهایت به حضور تیم در لیگ برتر در سال های آتی منجر شود.

اصغرنژاد در ادامه ضمن تقدیر از زحمات نوین، شهردار تبریز اظهار کرد: واقعا برای باشگاه شهرداری تبریز متاسف هستم که با حکم سنگین کمیته انضباطی مواجه شد اما در این خصوص باید بگویم که این حکم در اثر بی انصافی های عده ای صادر شد که نان شهرداری را خوردند و علیه آن کار کردند. عده ای بودند که برای اینکه خودشان در باشگاه شهرداری مدیرعامل شوند، علیه این تیم نامه نگاری هم کردند.

وی ادامه داد: از برخی بازیکنان گرفته تا کسانی که اطراف تیم شهرداری بودند، به این تیم ضربه زدند و من متاسفم که تیم شهرداری با این قدمت و با امکانات خوبی که دارد، دیگر در لیگ حضور نخواهد داشت. بیشتر برای آقای نوین شهردار تبریز ناراحتم که اینهمه شهردار در تبریز آمده و رفته ولی کسی به اندازه ایشان به ورزش قهرمانی و همگانی اهمیت نداده و در کنار ورزش، شهر تبریز را هم به آبادانی و زیبایی خاصی رسانده است.

اصغرنژاد در خاتمه گفت: آقایان منادی، سعیدی و قره سید از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، اکبر غفاری رئیس بازرسی کل شمالغرب کشور و مهندس هوشیار شهردار منطقه پنج تبریز از جمله حامیان باشگاه ماشین سازی تبریز می باشند که در کنار مدیرعامل باشگاه پیگیر مشکلات تیم ماشین سازی و حل آن می باشند که جا دارد تشکر ویژه ای از این عزیزان داشته باشم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.