ادغام و تفکیک دانشگاه علوم پزشکی ایران برمبنای تصمیم و خرد جمعی نبود

۱۹فروردین۱۳،

587361_orig.jpg

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر لزوم اجتناب از تصمیم‌های ناگهانی و لزوم رجوع به خرد جمعی و نظرات نخبگان، گفت: تصمیمات این چنینی برای کشور هزینه‌ساز خواهد بود.

دکتر رستمیان در گفتگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام بی‌خبری از جزئیات احیای دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار کرد: ادغام دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و تهران در ابتدا نیز بر مبنای یک تصمیم جمعی گرفته نشد و با روش درستی نیز اجرا نشد و با فرآیندی ناگهانی صورت گرفت.

وی با اشاره به تصمیم‌سازی‌های ناگهانی و هزینه‌ساز در کشور، اظهار کرد: در زمان ادغام دانشگاه علوم پزشکی تهران با ایران، اساتید از این موضوع اطلاع نداشتند و این طور نبود که با توجه به نظر نیروهای اصلی و عقل جمعی و نظرات نخبگان، این تصمیم صورت گیرد.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: هم‌اکنون نیز احیای دانشگاه علوم پزشکی ایران به صورت ناگهانی مطرح شده است و ما هیچ خبری از جزئیات آن نداریم.

رییس سابق بیمارستان امام خمینی (ره) با تاکید بر لزوم اجتناب از تصمیم‌های فردی و لزوم رجوع به خرد جمعی و نظرات نخبگان، گفت: تصمیمات این چنینی برای کشور هزینه‌ساز خواهد بود.

رستمیان اظهار کرد: تصمیم به احیای دانشگاه علوم پزشکی ایران در حال حاضر از نظر سبب، تقویم زمانی و جزئیات دیگر مبهم است و احتمالا در جلسه‌ای که فردا با وزیر بهداشت خواهیم داشت، از جزئیات آن اطلاع پیدا می‌کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.