اذعان رییس جمهور “فرانسه” به عمیق تر شدن مشکلات اقتصادی این کشور

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

رئیس جمهور فرانسه اذعان کرده است که مشکلات اقتصادی کشورش عمیق‌تر از چیزی است که دولت او پیش بینی کرده بود.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تی وی، اولاند رئیس جمهور فرانسه گفت: سال ۲۰۲۴ سالی دشوار بوده است زیرا بحران ادامه پیدا کرد و عمیق‌تر از چیزی شد که ما برنامه ریزی کرده بودیم و ما بهای این مسئله را با رشد کُند و برنامه‌های اضافی و غیر ضروری پرداختیم.

بسته پیشنهادی اولاند بخشی از سیاست‌ شکست خورده وی است که طی آن قصد داشت میزان بیکاری کشور فرانسه را تا پایان سال ۲۰۲۴ کاهش دهد.

این در حالی است که میزان بیکاران در کشور فرانسه تا ماه نوامبر با افزایش ۰.۵درصدی به ۳میلیون و ۳۰۰هزار نفر رسید. همچنین میزان بیکاری در مناطق شهری فرانسه ۱۰.۵ درصد است.

بر اساس گزارش ممتاز به نقل از رسانه‌های خبری فرانسه، میزان محبوبیت اولاند به طور پیوسته در حال کاهش بوده است طوری که در حال حاضر به پایین ترین حد محبوبیت یک رئیس جمهور فرانسه از زمان آغاز جمهوری پنجم در این کشور یعنی ۵۵ سال پیش رسیده است.

علاوه بر این، با وجود اینکه اولاند اعتراف کرد که مالیات تبدیل به بار سنگینی بر دوش مردم فرانسه شده است، به این موضوع اشاره نکرد که دولت وی چگونه قصد دارد هزینه استخدام نیروی کار برای شرکت‌ها را کاهش دهد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.