اذعان صهیونیست‌ها به “افزایش هولناک” تاسیسات زیرزمینی حزب‌الله

۱۱اردیبهشت،

paltoday-8.jpg

رژیم صهیونیستی با اعتراف به قدرت نظامی حزب الله لبنان اعلام کرد، تهدیدها از سوی حزب الله رو به افزایش است و این مساله ارتش اسرائیل را به تدارک رزمایش‌های وپژه وادار کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه الحیاه، یکی از افسران عالی رتبه ارتش اسرائیل گفت: حزب الله تاسیسات، تونل‌ها و گذرگاه‌هایی در زیر زمین احداث کرده است تا هنگام جنگ ارتش ما را به تنگنا بیندازد.

این افسر عالی‌ رتبه اسرائیلی در ادامه گفت: تاسیسات زیرزمینی حزب الله در سال‌های اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته است و وضعیت در جنوب لبنان بسیار تغییر کرده است، تفاوت بسیار و هولناکی میان حجم کنونی تاسیسات زیرزمینی حزب الله با آنچه که در جنگ ۲۰۰۶ با آن روبه رو شدیم، وجود دارد.

وی با ادعای اینکه تجهیزات نظامی ارتش اسرائیل اکنون بسیار پیشرفته‌تر از قبل است گفت: ارتش ما از جنگ دوم خود با حزب الله لبنان تجربه‌های خوبی به دست آورده است.

ارتش اسرائیل هم‌اکنون در حال انجام بزرگترین مانور نظامی خود طی هفت سال قبل است که در مناطق مرزی سرزمین‌های اشغالی با لبنان اجرا می‌شود؛ یکی از مهمترین اهداف این رزمایش آمادگی برای مقابله با حزب الله لبنان است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.