ارائه‎ی‎ همه‎ی خدمات بانکی در باجه‎های سیار میسر شد

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تعداد ۱۰۰ عدد خودروی تجهیز شده iبه خدمات بانکی با کاربری خارج از شعبه برای ارائه‎ی همهی خدمات بانکی همانند شعب در مراکز استان ها توزیع شده است.

فرهاد رحیمی رئیس هیات مدیره‎ی شرکت نارین تک فرتاک در گفتگو با خبرنگار سیتنا در حاشیه‎ی نمایشگاه تلکام ۲۰۱۲ ضمن تشریح عملکرد این باجه‎های سیار بانکی، اظهار داشت: سهولت ارائه‎ی خدمات بانکی iبه مشتریان یکی از اساسی‎ترین دغدغه‎های مدیران بانک‎ها در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه iبه شمار می‎رود.

وی ادامه داد: یکی از ابزارهای ضروری برای کاهش این دغدغه و تحقق تجارت الکترونیک ارائه‎ی سیستم های مدرن بانکداری الکترونیک بر مبنای سیستم های جهانی مالی و پولی می باشد؛ در این جهت، ما با تکیه بر توان و تولید داخل برای اولین بار در کشور با ارائه‏‎ی باجه‎های سیار در مسیر سهولت ارائه‎ی خدمات iبه مشتریان گام برداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: آنچه تا کنون در بانکداری سیار قابل ارائه بود خدمات بانکی مبتنی بر دستگاه های ATM سیار بود ولی ما با ارائه‏‎ی این نمونه از باجه‎های سیار بانکی علاوه بر ارائه‎ی خدمات ATM امکان ارائه‎ی همهی خدمات بانکی همانند آنچه در شعب قابل ارائه می‎باشد را در اختیار مشتریان قرار می‎دهیم.

وی در پایان تاکید کرد: استفاده از این باجه‎ها نه تنها رضایتمندی بیشتر مشتریان بانکی را iبه همراه خواهد داشت بلکه بانک‎ها نیز می‎توانند iبه راحتی با جا iبه جایی دستگاه های خود در سطح شهر امکان جذب حداکثری مشتریان را برای بانک‎های خود فراهم آورند و دیگر نیازی iبه پرداخت iبها‎های گزاف برای احداث شعبه‎های تازه در اقصی نقاط سطح شهر و کشور را نخواهند داشت.


خبرگزاری انتخاب |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.