ارائه جدیدترین فناوریهای روز دنیا در ایران/ عرضه شبیه ساز سر انسان

امیر میرشانی در گفتگو با خبرنگار مهر، از رونمایی از جدیدترین محصولات فناوری و هنرهای دیجیتال که کمتر از ۳ ماه است که در دنیا رونمایی شده و حتی در بسیاری از موارد عرضه تجاری نیز نشده اند در این نمایشگاه خبرداد و گفت: ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال چیزی کمتر از نمایشگاههای دیجیتال مطرح جهان همچون سبیت آلمان ندارد.

وی با بیان اینکه اغلب فناوریهای ارائه شده در این نمایشگاه محصولاتی است که چند ماه گذشته در آمریکا و اروپا به نمایش گذاشته شده است، تصریح کرد: در این نمایشگاه تمامی تلاش این است که با فراهم کردن تجهیزات جدید، مردم از نزدیک با تکنولوژیهای روز آشنا شوند.

میرشانی با اشاره به تمایل ایرانیها به استفاده از تکنولوژیهای روز دنیا و انس آنها با فناوریها تاکید کرد: با عرضه جدیدترین فناوریها در نمایشگاه ششم رسانه های دیجیتال درصدد هستیم تلفیقی از تجهیزات به روز دنیا را در کنار توانایی متخصصان داخلی داشته باشیم تا در نهایت خروجی مثبتی همچون بومی سازی این نوع فناوری ها را در آینده شاهد باشیم.

وی گفت: بخش فناوری ودیج هنرهای یتال در ۱۸ قسمت، محصولات مرتبط با فناوری و هنرهای دیجیتال را برای عموم مردم به نمایش گذاشته است که از آنجایی که تمامی این فناوریها برای نخستین بار در کشور ارائه شده پیشنهاد می‌شود که بازدیدکنندگان از نمایشگاه رسانه های دیجیتال با این محصولات از نزدیک آشنا شوند.

میرشانی از عرضه محصولاتی چون توپ روباتیک، فرش هوشمند، دوربین های سه بعدی فیلمبرداری، ماهی پرنده و شبیه ساز سر انسان در بخش هنرهای دیجیتال ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال که تا ۲۲ مهرماه در مصلی تهران دایر است خبر داد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.