ارائه خدمات ارتباطی رایگان در مناطق زلزله‌زده/ امکان ارسال کمک‌های نقدی از طریق پیامک

۲۷فروردین۱۳،

Untitled-1-15.jpg

در حالی که تنها چند ساعت از وقوع زلزله در سیستان و بلوچستان می‌گذرد و شنیده‌ها گویای آن است که راه‌های ارتباط تلفنی در این استان با مشکلات و قطعی‌های متعدد مواجه شده، اپراتور دوم از سرویس‌دهی پایدار و عرضه خدمات ارتباطی رایگان در مناطق زلزله‌زده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، روابط عمومی ایرانسل با بیان اینکه امکان ارسال کمک‌های نقدی مشترکان ایرانسل به مردم زلزله‌زده سیستان و بلوچستان از طریق پیام کوتاه فراهم شده است، اعلام کرد: با اجرای طرح پایداری شبکه در شرایط اضطراری، همانند تجربه زلزله آذربایجان شرقی و بوشهر، علیرغم وقوع زلزله ۷٫۵ ریشتری عصر امروز در منطقه خاش و سراوان استان سیستان و بلوچستان، شبکه تلفن همراه ایرانسل در این منطقه بدون هیچگونه قطعی و با پایداری کامل در حال سرویس‌دهی و انتقال ترافیک مخابراتی استان با وجود افزایش فوق‌العاده میزان مکالمات درخواستی است.

بنا بر این گزارش، یک ساعت پس از وقوع زلزله، اولین گروه فنی در منطقه حاضر شده و از سرویس‌دهی پایدار شبکه در این مناطق اطمینان حاصل کرده‌اند.

همچنین امکان مکالمه رایگان با سیم‌کارت‌های ایرانسل در مناطق زلزله‌زده تا اطلاع ثانوی فراهم شده و ایرانسل خدمات ارتباطی رایگان به مشترکان حاضر در این منطقه عرضه کرده است.

دو دستگاه پایگاه اینترنتی سیار به همراه تیم فنی، برای بهبود پوشش شبکه در مناطق زلزله زده به منطقه اعزام شده است. از سوی دیگر به منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی نیکوکاران به هموطنان آسیب‌دیده در زلزله‌ استان سیستان و بلوچستان از طریق تلفن‌همراه، همانند زلزله آذربایجان شرقی و بوشهر، سامانه “مشارکت‌های مردمی ۸۱۱۵” با همکاری ایرانسل و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، راه اندازی شد.

براین اساس، مشترکان سیم‌کارت‌های ایرانسل می‌توانند با ارسال یک پیامک بدون متن رایگان به شماره ویژه ۸۱۱۵، از محل اعتبار سیم‌کارت ایرانسل خود، مبلغ مورد نظر خویش را مستقیما به هموطنان نیازمند زلزله‌زده مناطق زلزله‌زده استان‌های سیستان و بلوچستان و بوشهر اهداء کنند.

این مبلغ، در صورت‌حساب مشترکان دائمی منظور شده و از میزان شارژ مشترکان اعتباری کسر می‌شود.

این سامانه در تعامل مشترک ایرانسل و در راستای استراتژی جمعیت هلال احمر، جهت جذب حداکثری مشارکت های مردمی و ایفای نقش مسئولیت اجتماعی، راه اندازی شده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.