ارائه خدمات اقتصاد نوین با کیفیت جهانی

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

بینا: مدیرعامل بانک اقتصاد نوین گفت: با رفع تحریم‌ها بانک اقتصادنوین می کوشد نسبت به ارایه خدمات با کیفیت‌تر در این عرصه اقدام کند که جزییات این خدمات به اطلاع مشتریان خواهد رسید.

در ادامه بازدید مدیرعامل بانک اقتصادنوین از دفاتر بانکداری شرکتی، حسن معتمدی از دفتر مرکز بانکداری شرکتی دیدار کرد و با تک تک همکاران این دفتر گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، حسن معتمدی مدیرعامل این بانک در این مراسم با اشاره به اینکه برای ارایه خدمات با کیفیت به مشتری لازم است همه واحدهای بانک در فضای تعاملی تلاش کنند، گفت: تعامل واحدهای بانک در ارایه خدمت به مشتریان، زمینه را برای افزایش ضریب رضایتمندی مشتری فراهم خواهد کرد.

وی اظهار داشت: تخصصی سازی خدمات در بانک اقتصادنوین با هدف تسهیل ارایه خدمات انجام شد، که این هدف در گرو هماهنگی و تعامل واحدهای ستادی و شعب بانک اقتصادنوین است.معتمدی افزود: بانک اقتصادنوین به عنوان اولین بانک خصوصی کشور که از اثرگذاری قابل توجهی در نظام بانکی برخوردار است، در این راستا این بانک در طی سال‌های قبل همواره کوشیده زنجیره خدمات پولی و مالی برای مشتریان خود فراهم کند که شرکت های زیر مجموعه هلدینگ اقتصادنوین در تحقق این اهداف نقش تعیین کننده ایفا می‌کنند.

مدیرعامل بانک اقتصادنوین در ادامه به تعریف نقش مدیران حساب در دفاتر بانکداری شرکتی پرداخت و گفت: مدیران حساب نقش تعیین‌کننده و موثری در ارایه خدمات تخصصی از جمله بانکداری شرکتی ایفا می‌کنند، لذا لازم است با بررسی دقیق شرایط مشتریان در عرصه‌های مختلف، آگاهی خود در خصوص نیازها مشتریان به روز نگاه دارند.

معتمدی در ادامه به رفع تحریم‌ها بین‌المللی نسبت به شبکه بانکی اشاره کرد و گفت: ارایه خدمات با کیفیت در عرصه بین‌المللی در بانک اقتصادنوین مورد تاکید بوده و همواره سعی شده حداکثر خدمات با توجه به شرایط به مشتریان ارایه شود، امروز نیز با رفع تحریم‌ها بانک اقتصادنوین می کوشد نسبت به ارایه خدمات با کیفیت‌تر در این عرصه اقدام کند که جزییات این خدمات به اطلاع مشتریان خواهد رسید.

مسعود مهردادفر معاون بانکداری شرکتی بانک اقتصادنوین نیز در مراسم بازدید از دفتر بانکداری شرکتی مرکز گفت: بازدید مدیرعامل از دفاتر بانکداری شرکتی حساسیت کار همکاران این بخش را نشان می‌دهد.

وی گفت: یقینا این توجه مدیریت عالی بانک، انگیزه مدیران حساب دفاتر را در ارایه با کیفیت خدمات دوچندان خواهد کرد

لازم به ذکر است پیش از این حسن معتمدی مدیرعامل بانک اقتصادنوین از دفاتر شمال و شرق بانکداری شرکتی بازدید کرده بود.

 


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.