ارائه خدمات بیمه مسافرتی به مسافران در فرودگاه امام خمینی(ره)

 

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2013/02/82ee2ca03dd2a7479451c7d66e60b0952.png

با راه اندازی ارائه خدمات بیمه مسافرتی سامان از طریق بانک سامان شعبه فرودگاه امام (ره)، خدمات بیمه مسافرتی به مسافران عزیز ارائه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بیمه سامان، طبق توافقات صورت گرفته با بانک سامان و درجهت رفاه حال مسافران عزیز از این پس خدمات بیمه مسافرتی سامان در بانک سامان شعبه فرودگاه امام (ره)  نیز ارائه میگردد.

بیمه سامان برای ایجاد آرامش در زندگی هموطنان عزیز همواره تلاش دارد تا کلیه مخاطرات متوجه افراد جامعه را شناسایی کرده و برای آن راه حلی بیندیشد. در این راستا بیمه مسافرتی سامان برای پوشش کامل خطرات و خساراتی که مسافران ایرانی را متأثر می کند طراحی شده و با شرایطی مطلوب ارائه می شود.

بیمه سامان در راستای اهداف سازمانی و خلاقیت و تمایز در ارائه خدمات بیمه ای به هموطنان گرامی و با بهره گیری از بهترین سرویسهای خدمات رسانی در محل، با راه اندازی باجه فروش بیمه مسافرتی در شعبه بانک سامان فرودگاه امام خمینی (ره)  این  امکان  را برای آن دسته از  مسافرانی که در هنگام  سفر بیمه مسافرتی خود را تهیه ننموده اند  فراهم آورده تا نسبت به خرید بیمه نامه مسافرتی خود اقدام نمایند.

شعبه بانک سامان فرودگاه امام (ره)، در طبقه همکف (پروازهای ورودی) قرار گرفته است و مسافران خروجی می توانند برای تهیه بیمه نامه مسافرتی خود از طبقه اول به طبقه همکف، شعبه بانک سامان، مراجعه کنند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.