ارائه خدمات رفاهی به همراهان مصدومان قطار مسافربری

۲۱ آبان ،

به دنبال واژگونی قطار مسافربری زاهدان ـ تهران در محور یزد ـ تهران، دانشگاه علوم پزشکی یزد و اداره کل راه آهن استان یزد به همراهان مصدومان خدمات رفاهی ارائه می دهند.

به گزارش تفسیری گروه علمی،‌پزشکی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ دکتر سیدجلیل میرمحمدی،‌رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد ضمن بیان این مطلب اظهارداشت: با هماهنگی های انجام شده با مدیرکل راه آهن جنوب شرق استان یزد تک تک بیماران از نظر خدمات رفاهی اعم از لباس، کفش و غذا تامین می شوند.

دکتر سیدجلیل میرمحمدی همچنین عنوان داشت: با همکاری این دو ارگان محل اسکان در اختیار همراهان مصدومان قرار گرفته است تا همراهان بیماران نیز با مشکل مواجه نشوند.

مصدومان قطار واژگون شده نحوه خدمات درمانی بیمارستان یزد را خوب ارزیابی کردند

بر اساس این گزارش تفسیری، تعدادی از مصدومان قطار واژگون شده مسیر زاهدان- تهران در محور یزد ضمن ابراز رضایتمندی از رسیدگی و ارائه خدمات درمانی بیمارستان شهید دکتر رهنمون یزد از عملکرد کادر درمان و همچنین حضور مسئولین سلامت یزد بر بالینشان تشکر کردند.

خبرنگار دانشگاه علوم پزشکی یزد ضمن حضور یافتن بر بالین مصدومین قطار با تعدادی از بیماران بستری در بخش های بیمارستان شهیدرهنمون یزد به گفت و گو نشست:

ایران عبداللهی ۶۸ ساله مسافر واگن ۱ از کوپه ۶ که از زاهدان به تهران می آمد گفت: من لحظه اول اتفاق خواب بودم که ناگهان تصور کردم زلزله رخ داده است تا خواستم حرکتی داشته باشم متوجه شدم صدمه ای به کمر آمده و یکی از پاهایم بین دو میله آهنی گیر افتاده بود که با کمک اورژانس شیشه ها را شکستند و من نجات یافتم.

وی ضمن ابراز رضایتمندی از خدمات رسانی اورژانس و پرسنل بیمارستان گفت: بی نهایت ممنوعم از اورژانس و پرستاران یزد چراکه بنده خود پرستار بازنشسته ام و کادرپرستاری را درک می می کنم.

فرهاد فاضلی ۳۱ ساله کمک لوکوموتیوران این قطار واژگون شده که دچار شکستگی یک دست و آسیب به پشت شده بود نیز به خبرنگار وب دا گفت: بلافاصله پس از رخ دادن اتفاق بیهوش شدم و در حال حاضر با خدمات رسانی خوب از سوی کادردرمانی بیمارستان امروز ترخیص می شوم.

منیژه نیک پرست ۵۸ ساله مسافری که از کرمان عازم تهران بود و از ناحیه کمر آسیب دیده بود به خبرنگار وب دا گفت: من هنگامی که اتفاق اتفاق افتاد خواب بود که ناگهان دیدم چیزی شبیه زلزله و گردوغبار بسیار فضای قطار را پر کرده بعد دیگر نفهمیدم چه اتفاقی افتاد، چشم که باز کردم دیدم در بیمارستان بستری هستم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار وب دا مبنی بر نحوه خدمات رسانی بیمارستان یزد افزود: رسیدگی بیمارستان بسیار خوب بود و امروز با اقدامات درمانی که انجام شد ترخیص می شوم./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.