ارائه خدمات موثر از سوی مرکز تحقیقات و حفاظت فنی استان اصفهان

مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار اصفهان تمرکز بر سه هدف افزایش کارایی، استفاده از توان کاری پرسنل و تمرکز به بهبود مستمر روشهای انجام کاراقدامات موثری را به انجام رسانده است.

مقصودی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار اصفهان با تمرکز به سه هدف افزایش کارایی  و اثر بخشی، استفاده از حداکثر توان کاری پرسنل و تمرکز به بهبود مستمر روش های انجام کار اقدامات موثری را به انجام رسانده که از آن جمله می توان به تهیه جزوه های آموزش ایمنی تخصصی و تدریس آن در سمینارها و دوره های آموزشی برگزار شده از سوی مدرسان این مرکز اشاره کرد.
وی افزود: با توجه به شعار انسان سالم محور  توسعه پایدار به عنوان یکی از شاخص های عدالت اجتماعی در تحقق استراتژی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تدوین این جزوه های آموزشی می تواند مفید و موثر واقع شد.
رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار اصفهان خاطر نشان کرد: برگزاری دوره های آموزشی آشنایی دانشجویان دانشکده داروسازی، با قانون کار و همچنین دوره خدمات ایمنی و قانون کار ویژه کارکنان نیروی مسلح و اعضای اتحادیه صنف خدمات فنی، وسایل تصفیه در مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار اصفهان برگزار می شد.
در ادامه قادری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به این که برنامه های مختلفی برای تحقق اهداف  توسعه بخش تعاون، تنظیم روابط کار، بازار کار و صیانت از نیروی کار و رفاه اجتماعی در این وزارت خانه در حال اجراست تصریح کرد: در این راستا تهیه برنامه و اسناد راهبردی با رویکرد ارتقای جایگاه سرمایه انسانی و اجتماعی کشور در دهه پیشرفت و عدالت لازم الاجراست.
وی افزود: سند توسعه انسانی در حوزه تعاون و کار حاوی نقاط قوت و ضعف محیط داخلی، فرصت ها و تهدیدات محیط بیرونی، اهداف سیاست ها، خط مشی ها و اقدامات اساسی این بخش است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان خاطر نشان  کرد: این سند مبنایی برای تمام برنامه ها و اقدامات مرتبط با این بخش در سال های ۹۰ تا ۹۴ خواهد بود  و هم چنین سرآغاز ارتقای جایگاه این بخش در اقتصاد استان و دستیابی به بهره وری مطلوب است./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.