ارائه خدمات میزبانی رایگان به ۵۰۰سایت پرمخاطب!

۲۸ام بهمن ،

 

معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از ازائه خدمات میزبانی رایگان به ۵۰۰ پایگاه اینترنتی پرمخاطب و برتر داخلی خبر داد و گفت: ارائه تسهیلات پهنای باند اینترنت نیز از دیگر تسهیلاتی است که به پایگاه اینترنتیهای برتر کشور تعلق خواهد گرفت.
حسن علیزاده در گفتگو با مهر با اشاره به وعده شورایعالی فضای مجازی برای ارائه تسهیلات به پایگاه اینترنتیهای اینترنتی برتر به انتخاب مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال اظهار داشت: هم اکنون برای استفاده از میزبانی داخلی و پهنای باند اینترنت رایگان ۲۰۰ پایگاه اینترنتی برتر و پرمخاطب اول کشور را شناسایی کرده ایم که در صورت تمایل این وبسایتها، آمادگی ارائه خدمات وجود دارد.
وی با بیان اینکه متاسفانه فضای روانی رسانه های وب در کشور به نحوی است که ممکن است نخواهند میزبانی شان به داخل کشور منتقل شود، ادامه داد: مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال برای گسترش و توسعه بخش محتوای وب، حاضر است این تسهیلات را برای ۵۰۰ پایگاه اینترنتی اول کشور که از نظر کاربر، پرمخاطب می باشند ارائه دهد.
علیزاده از اعلام اسامی و معرفی پایگاه اینترنتیهای پرمخاطب کشور از طریق رسانه ملی خبر داد و گفت: تمامی تلاش ما این است که در راستای طرح های حمایتی مادی و معنوی بتوانیم به طرق مختلف فعالان موفق وب کشور را شناسایی و به کاربران اینترنت معرفی کنیم.
رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال تصریح کرد: فعالان فضای وب برای دریافت تسهیلات باید به این مرکز مراجعه کنند.
به گزارش مهر، پیش از این دبیر شورایعالی فضای مجازی وعده داده بود که به ۱۰۰ پایگاه اینترنتی اینترنتی برتر به انتخاب مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، اینترنت با سرعت بالا و میزبانی و پهنای باند رایگان ارائه خواهد داد و برای ۱۰۰ شرکت تولیدکننده برتر در حوزه فضای مجازی نیز تسهیلات کم بهره اعطا می‌کند.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.