ارائه خدمات ویژه به جانبازان قطع نخاع و نابینا در دستور کار نیروی انتظامی

اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ سردار “محمد جواد زاده کمند” در حاشیه مراسم ” شبی با شهیدان زنده” که از سوی مرکز نظارت همگانی ناجا ۱۹۷ برگزار شده بود، اظهارداشت: مرکز نظارت همگانی ناجا، امشب میزبان بهترین بندگان خدا که همانا خانواده معظم شهدای نیروی انتظامی که سه یا دو شهید تقدیم نظام و انقلاب کردند و همچنین جانبازان بالای ۷۰ درصد (قطع نخاعی، ضایع نخاعی، قطع دوپا، نابینا دو چشم) است. 

وی با بیان اینکه در نیروی انتظامی، ۲۵۰ جانباز بالای ۷۰ درصد ( قطع نخاعی، ضایع نخاعی، قطع دوپا و نابینا دو چشم) وجود دارد و افزود: رسیدگی به وضعیت معیشتی جانبازان و رفع مشکلات زیستی آنها در دستور کار ناجا قرار دارد. 

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: تجهیزات مورد نیاز این جانبازان با توجه به شرایط جسمی آنها مشخص و بخش اعظمی از آن خریداری و در اختیار آنها قرار گرفته است. 

سردار زاده کمند دربارهٔ رفع مشکلات مسکن جانبازان بالای ۷۰ درصد ناجا، گفت: برای مسکن آنها برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته، از سوی دیگر تعدادی از جانبازان که مشکل مسکن داشتند، مشکلات آنها برطرف و یا در حال مرتفع شدن است؛ همچنین تعدادی از این عزیزان در نوبت مسکن قرار دارند که به تناسب منابعی که سازمان در این زمینه تخصیص می دهد نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام می کنیم. 

این مقام ارشد انتظامی دربارهٔ خودرو جانبازان، گفت: با توجه به شرایط جسمانی جانبازان بالای ۷۰ درصد، خودروهایی برای آنها تهیه شده که با تسهیلاتی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. 

وی با بیان اینکه در حوزه روحی و رفاهی جانبازان، اقدامات خوبی از سوی ناجا انجام شده است به برگزاری برنامه “سروقامتان ناجا” با حضور جانبازان بالای ۷۰ درصد در مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: پس از پایان ماه مبارک رمضان، همایش “سرو قامتان ناجا” با حضور جانبازان قطع نخاعی، ضایع نخاعی، قطع دوپا، دوچشم نابینا در مشهد مقدس برگزار می شود. 

سردار زاده کمند با بیان اینکه کلیه جانبازان قطع نخاعی، ضایع نخاعی، قطع دوپا، نابینا نیروی انتظامی به خدمات ویژه نیاز دارند، گفت: تلاش می کنیم در یک پروسه زمانی سه الی چهار ساله، مشکلات آنها را رفع نمائیم. 

در ادامه این مراسم، سرهنگ “رجبی” رییس مرکز نظارت همگانی ناجا ۱۹۷ اظهارداشت: مراسم “شبی با شهیدان” به صورت خودجوش توسط کارکنان این مرکز و با حضور خانواده دو یا سه شهید ناجا و جانبازان بالای ۷۰ درصد برگزار شد. 

وی با بیان اینکه به برکت خون شهدا و از خود گذشتگی¬های جانبازان سرفراز، میهن اسلامی ما در اوج عزت و سربلندی قرار دارد، گفت: جانبازان با اهدای اعضای خود، روح پاک و تازه به جامعه بخشیدند و درس ایثار، صبر و مقاومت را به ما آموختند. 

رییس مرکز نظارت همگانی ناجا ۱۹۷ در خاتمه گفت: تجلیل از این بزرگواران کمترین کاری است که در این برهه زمانی می‌توانیم برای این عزیزان انجام دهیم. 

گفتنی است، مراسم ” شبی با شهیدان زنده” شب قبل از سوی مرکز نظارت همگانی ناجا ۱۹۷ با حضور سردار “زاده کمند” جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، مسئولان ارشد، “حاج رحیم احمدی روشن” پدر شهید ” مصطفی احمدی روشن”، خانواده شهدا و جانبازان قطع نخاعی در این مرکز برگزار شد.  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. داریوش خدایی عنبران:

    حقیرنیزازجانبازان قطع نخاع نیروانتظامی هستم .ای کاش طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (اقتصادمقاومتی اقدام وعمل )جانبازان ی که درعرصه اقتصادی مشغول فعالیت هستند ودرسالهای اخیر بامشکلاتی دراین زمینه مواجه شده اند نیزیاری رسانند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.