ارائه راهکارهای آموزشی و پژوهشی بابرگزاری کنفرانس های ملی

۱۳م آذر ،

نوزدهمین کنفرانس ملی مهندسی پزشکی ایران به منظور ارائه راهکارهای آموزشی و پژوهشی و ایجادفضای تبادل اطلاعات ۳۰ آذرماه به مدت دو روز در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار میشود.

به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران دکتر ناصر فتورایی دبیر نوزدهمین کنفرانس ملی مهندسی پزشکی با بیان اینکه حدود ۳۰۰ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده اذعان داشت:۱۳۱ مقاله مورد پذیرش واقع شده که بصورت سخنرانی و پوستر ارائه  میشود،همچنین ۱۱ ورک شاپ برای شرکت کنندگان در کنفرانس برگزار میشود. 

وی افزود:میزگردهایی برای بررسی کیفیت آموزشی مهندسی پزشکی درکشور برگزار خواهد شد و در واقع فضایی برای تبادل اطلاعات و گفتگو بین صاحبنظران این عرصه ایجاد میشود.

وی سیگنالهای بیولوژیکی ،بیو انفورماتیک و اطلاعات پزشکی ،مکانیک بافت و مهندسی بافت ،پردازش تصاویر پزشکی ،پردازش تصاویرپزشکی ،بیومکانیک حرکت و بیورباتیک را از جمله محورهای این کنفرانس ملی عنوان کرد.

وی تصریح کرد:حدود ۱۳۰ مقاله ISI در هر سال ارائه میدهیم که هر استاد بطور متوسط ۳ مقاله برای مجلات معتبر ارائه میکند و در بعد تحقیقاتی از جایگاه خوبی برخوردار هستیم و برای نوزدهمین کنفرانس ملی مهندسی پزشکی مهمانانی از کشورهای آلمان ،استرالیا ،عراق و افغانستان خواهیم داشت./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.