ارائه سیم کارت و مکالمه رایگان به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی

فاوانیوز : مدیر روابط عمومی شرکت ایرانسل گفت: از نیمه شب گذشته تا زمان عادی شدن شرایط در مناطق زلزله زده هریس، ورزقان و اهر مکالمات داخل شبکه‌ مشترکین ایرانسل رایگان شده است.

به گزارش فاوانیوز ، آرش کریم بیگی در گفت‌گو با ایسنا ، گفت: نمایندگان و تیم فنی ایرانسل از یکساعت پس از وقوع زلزله به منطقه اعزام شده‌اند و به‌طور مستمر در مناطق زلزله‌زده حضور دارند و برای ارائه سرویس پایدار در منطقه فعالیت می‌کنند اما از آنجایی که طرح پایداری شبکه در شرایط اضطراری از زمان راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل اعمال شده است، خوشبختانه تمامی اقدامات لازم بر اساس برنامه از پیش طراحی شده در شرایط اضطراری انجام شد و شبکه ایرانسل در مناطق زلزله زده با مشکل یا اختلال فنی خاصی مواجه نشده است.

وی بیان کرد: هیچ‌گونه قطعی و مشکل در شبکه به علت وقوع زلزله در این مناطق واقع نشده و اگر مشترکان در برخی مناطق در دقایق اولیه وقوع زلزله با اختلال مواجه شدند به دلیل حجم بالای ترافیک تماس‌ها بوده است.

کریم‌بیگی افزود: هم‌چنین ایرانسل تیم‌هایی را به مناطق زلزله‌زده اعزام کرده که پس از تکمیل ثبت‌نام برای تسهیل تامین نیاز‌های ارتباطی‌ زلزله زدگان، سیم‌کارت رایگان به هموطنانمان در این مناطق ارائه شود.

وی افزود: از سوی دیگر بستر فنی لازم برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی مشترکان به زلزله زدگان فراهم شده و در حال مذاکره با هلال احمر هستیم تا مشترکان ایرانسل با ارسال پیام کوتاه رایگان و بدون کارمزد بتوانند از اعتبار موجود در سیمکارت خود به هموطنانمان در این مناطق کمک نقدی نیز ارسال کنند.

مدیر روابط عمومی ایرانسل تاکید کرد: از آنجایی که شبکه ایرانسل طرح پایداری شبکه در شرایط اضطراری را از زمان راه اندازی شبکه خود اجرا کرده، در زمان وقوع زلزله و بعد از آن برای سرویس دهی به مشترکان در مناطق زلزله زده مشکلی ایجاد نشده است و حتی با وجود قطع شبکه برق در این مناطق، از طریق انرژی های پشتیبان و جایگزین سرویس دهی به مشترکان در این مناطق ادامه پیدا کرده است.
فاوا نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.