ارائه لیست‌های پیشنهادی کاندیداهای شورای شهر تا هفته آینده/ جبهه ایستادگی با ولایتی و پور محمدی دیدار می‌کند

۰۲م اسفند ،

رئوفیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

رئیس ستاد استانهای جبهه ایستادگی گفت: احزاب و گروههای این جبهه تا هفته آینده لیست‌های پیشنهادی خود را در ارتباط با کاندیدای شورای شهر ارائه می‌دهند.

“ابوالقاسم رئوفیان” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با معرفی کاندیداهای انتخابات شورای شهر و روستاها، اظهار داشت: تصمیم گیری در مورد کاندیداهای شورای شهر منوط به ارائه فهرست پیشنهادی احزاب و گروههای سیاسی عضو جبهه ایستادگی  به شورای عالی این جبهه است.

رئیس ستاد استانهای جبهه ایستادگی با بیان اینکه از هفته قبل به احزاب و گروه‌های زیر مجموعه این تشکل ابلاغ شده تا لیست پیشنهادی خود را به دبیرخانه ارسال کنند، اظهار داشت: بنا است تا احزاب و گروهها فهرست خود را با یک و نیم برابر ظرفیت تا سه‌ شنبه هفته آینده به دبیرخانه جبهه ایستادگی ارسال کنند، تا شورای عالی بر اساس لیست‌ها، بررسی‌های لازم را انجام دهد.

رئوفیان با اشاره به دیدارهای انتخاباتی جبهه ایستادگی گفت: با سه نفر از مراجع قم که  در هفته آینده دیدار خواهیم داشت و به احتمال زیاد با آقایان ولایتی و پورمحمدی شورای عالی جبهه ایستادگی دیداری برگزار می‌کند.

دبیر کل حزب ایران زمین پیرامون فعالیت حزب متبوعش بیان کرد: “حزب ایران زمین” در حال بررسی اعضای فعلی شورای شهر است و در حال حاضر بر تعدادی از اشخاص برای کاندیداتوری در انتخابات شورای شهر و روستا تصمیم گرفته است و بناست طی دو جلسه آینده فهرست کامل خود را به جبهه ایستادگی ارائه دهد.

گفتنی است؛ رئوفیان پیش از این گفته است  ” محسن رضایی” کاندیدای اول و قطعی جبهه ایستادگی است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.