ارائه محتوا روی باند پهن تا ۵سال در انحصار ایرانیان‌نت است!

۱۸ام بهمن ،

 

معاون وزیر ارتباطات گفت: مجوز ارائه سرویس‌ روی باند پهن برای ۵ سال انحصاراً به شرکت ایرانیان‌نت واگذار شده و قطعاً هر شرکتی قصد ارائه سرویس باند پهن را دارد باید از طریق این اپراتور و توافق با سهامدارانش انجام دهد.
 
علی حکیم جوادی در گفت‌وگو با FarsNews در پاسخ به این سوال که " آیا مجوزهایی که قرار است در آینده نزدیک برای ارائه‌ خدمات باند وسیع اعطا شود با مجوز اپراتور چهارم که سال قبل صادر شده هم‌پوشانی دارد، گفت: شرکت ایرانیان نت که از سال قبل ایجاد شده برای ارائه سرویس‌های باند پهن مجوز انحصاری دارد.
 
رئیس هیئت مدیره ایرانیان نت افزود: در پروانه شرکت ایرانیان نت آمده است که این شرکت مجوز ایجاد شبکه و ارائه سرویس روی آن را دارد و نیز براساس پروانه این اپراتور، ارائه سرویس‌ روی باند پهن برای ۵ سال به صورت انحصاری در اختیار ایرانیان نت خواهد بود.
 
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: بنابراین قطعاً هر کس قصد ارائه سرویس باند پهن داشته باشد باید از طریق شبکه ایرانیان نت و با همکاری این اپراتور و سهامداران آن انجام دهد.
 
به گزارش فارس قرار است در آینده نزدیک پروانه‌هایی برای ارائه خدمات چند رسانه‌ایی باند وسیع اعطا شود و این اپراتورها خدمات محتوایی از جمله خدمات تصویری، صوتی و متن به مشترکان ارائه کنند.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.