ارائه کارت های ویژه تخفیف به هواداران برج میلاد تهران / رونمایی از کارت هواداری برج

۱۳م اسفند ،

مدیرعامل برج میلاد تهران از تهیه کارت هواداران باشگاه برج میلاد تهران در چهار سطح مختلف در ارائه خدمات برج به اعضای باشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، فرزاد هوشیار پارسیان با بیان این مطلب گفت: باشگاه هواداران برج میلاد تهران با هدف  در سطوح ارائه خدمات ویژه به اعضای این باشگاه با حضور مسوولان شهری و مدیران برج میلاد تهران پنج شنبه ۱۷ اسفند ماه رونمایی می گردد.
 
وی افزود: بارورساختن استعدادهای فرهنگی-هنری،عرضه دستاوردهای جهانی در زمینه تجارت الکترونیک،ایجاد زمینه کسب و کار قانونی، همکاری با ارگان ها و نهادهای مختلف در راستای بهبود خدمات رسانی، کمک به توسعه و تحکیم اهداف شهروند محور شهرداری، کمک به توانمندسازی علاقه مندان و اعضای جویای کار با آموزش و مشاوره از جمله اهداف راه اندازی این باشگاه است.
 
هوشیار پارسیان با بیان اینکه به اعضای باشگاه با توجه به نحوه فعالیت و عضویتشان کارت هایی با سطوح مختلف برای ارائه خدمات داده می گردد، تصریح کرد: کارت های عضویت باشگاه خبرنگاران شامل کارت عادی، کارت برنز، کارت نقره ای و کارت طلایی است که صاحبان هر کدام از این کارت ها می توانند با توجه به کارتی که در اختیار داشته باشند،از خدمات مختلف برج میلاد تهران و همچنین مراکز طرف قرارداد با این کارت ها استفاده کنند.
 
مدیرعامل برج میلاد تهران دربارهٔ خدمات ارائه دهنده به اعضای باشگاه گفت: خدمات شامل خدمات فرهنگی، هنری، علمی، ورزشی، تجاری و تفریحی مانند حضور در کنسرت ها، برنامه ها و جشن های مناسبتی،عکاسی و فیلمبرداری نمایش فیلم، باشگاه تنیس و سوارکاری، مراکز خرید طرف قرارداد، رستوران، کافی شاپ،هتل و … است.
 
وی ادامه داد: علاقه مندان و هواداران برج میلاد تهران می توانند کارت عادی را با پرداخت ۵ هزار تومان،کارت برنز را با ۲۰ هزار تومان، کارت نقره ای را با پرداخت ۱۰۰ هزار تومان و کارت طلایی را با پرداخت ۵۰۰ هزار تومان دریافت کنند که به ترتیب صاحبان کارت های برنز از تخفیف ۲۰ درصدی، نقره ای از تخفیف ۳۰ درصدی و طلایی از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار می شوند. ضمن آنکه صاحبان کارت های طلایی می توانند از سایر امکاناتی که شهرداری تهران ارائه می دهد استفاده کنند.
 
هوشیار پارسیان در پایان از رونمایی این کارت در روز پنج شنبه ۱۷ اسفند ماه خبرداد و گفت: مراسم رونمایی از کارت های هواداران برج میلاد تهران پنج شنبه ۱۷ اسفند ماه ساعت ۱۶ در سالن سعدی برج میلاد تهران برگزار می گردد./ل


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.