ارائه کالا در مراکز عرضه مستقیم کالا؛ تا ۲۰درصد تخفیف

ضیغمی گفت:با وقفه‌ای دو هفته‌ای پس از برپایی مراکز عرضه مستقیم کالا و ۱۰ روز مانده به ماه مبارک رمضان،نمایشگاه‌های طرح ضیافت با مشارکت تولیدکنندگان در کشور برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس اقتصادی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمد علی ضیغمی،معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: مراکز عرضه مستقیم کالا به منظور آماده سازی بخش تامین، توزیع و بازار برای تامین کالاهای مورد نیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان با هماهنگی دستگاه های مختلف و به ویژه پیگیری استاندار تهران از ابتدای خرداد در تهران آغاز به کار کرده و ارائه خدمات در این مراکز تا پایان خرداد ادامه دارد.

وی اضافه کرد: این مراکز در سازمان‌های میادین میوه و تره بار، اتحادیه های تعاونی مصرف محلی و فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ برپاست.

ضیغمی، کاهش هزینه های مبادله کالا در سطح بازار که عاملی در کاهش هزینه های نهایی برای مصرف کننده است و ترویج موضوع تخفیف های ویژه و فروش های فصلی بر اساس ماده ۸۴ قانون نظام صنفی را از اهداف برپایی مراکز عرضه مستقیم کالا بیان کرد.

وی گفت: با وقفه ای دو هفته ای پس از برپایی مراکز عرضه مستقیم کالا و ۱۰ روز مانده به ماه مبارک رمضان، نمایشگاه های طرح ضیافت با مشارکت تولیدکنندگان و توزیع کنندگان در سراسر کشور برگزار می شود.

ضیغمی افزود: در چند روزی که از برپایی مراکز عرضه مستقیم کالا در تهران سپری شده ، این طرح از استقبال خوبی برخوردار بود که اثر قابل توجهی در تامین نیاز مردم و متقاضیان و قیمت های بازار خواهد داشت.

وی اضافه کرد: از آن جا که غرفه های مراکز عرضه مستقیم کالا به صورت رایگان در اختیار مراکز و مجموعه های صنفی قرار می گیرد این امر می تواند در کاهش هزینه ها و عرضه کالاها با قیمت مناسب موثر باشد.

ضیغمی گفت: پیشنهاد ما این است که استانداران در سایر استان ها با توجه به تجربه خوب پیگیری های استاندار تهران ، در تامین مکان مناسب مراکز عرضه مستقیم همکاری کنند تا خدمات مناسبی به مردم ارائه شود.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.