ارائه گزارش طرحهای مهر ماندگار توسط روسای شورای هماهنگی روابط عمومی

جلسه ارائه گزارش طرحهای مهر ماندگار توسط روسای شورای هماهنگی روابط عمومی مناطق ۶ گانه استانداریهای سراسر کشور صبح امروز در وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور سید ضیاء الدین نورالدینی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در این جلسه گفت: هیچ چیزی امروز در دنیا نیست که رسانه‌ای نشود، عرصه رسانه و روابط عمومی عرصه خلاقیت است و باید از همه امکانات و ظرفیت ها برای ارتقاء سطح رضایتمندی مردم استفاده گردد.

وی از اجرای ۹۰۰ طرح مهر ماندگار در کشور خبر داد و افزود: مجموع سرمایه گذاری برای اجرای این طرحها ۱۷۰ هزار میلیارد تومان است که تا پایان دولت دهم اجرایی خواهد شد.

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در ادامه تصریح کرد: طرح ها و کارهای بزرگی که در کشور تحت عنوان “مهر ماندگار” اجرا می شود، نمادی از شکست تحریم هایی است که دشمنان این کشور برای متوقف کردن قطار پیشرفت و سازندگی ایران طراحی کرده اند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: دولت دکتر احمدی نژاد رکوردهای بی سابقه ای را در حوزه های مختلف به جا گذاشته که طرحهای مهر ماندگار یکی از آن قله های مرتفعی است که در تاریخ خواهد ماند و قطعاً این حجم از انجام پروژه ها در تاریخ کشور بی سابقه است.

نورالدینی افزود:‌ قبل از انقلاب نظام ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ما کاملاً توسعه نیافته بود اما اکنون خیلی پیشرفت کرده است و اکنون با وجود مراکز بهداشتی و پزشکان کارآزموده پاسخگوی سلامت مردم است و شتاب جدی در حوزه علم و فناوری پزشکی در ایران مثال زدنی است اما نباید اجازه دهیم که برخی کاستی‌ها و ضعف‌ها این همه دستاوردها را تحت شعاع قرار دهد.

گفتنی است در ادامه این جلسه اصل مند مدیرکل روابط عمومی از روسای شورای هماهنگی روابط عمومی مناطق، استانداریهای سراسر کشور گفت: با توجه به تلاش دولت و تمهیدات و برنامه ریزی های انجام شده جهت تکمیل و نهایی شدن برنامه ها و پروژه های در دست اجرا تا پایان دولت دهم با عنوان طرح ماندگار؛ همگی تلاش کنند تا به بهترین نحو این خدمات و پروژه های بسیار عظیم را برای مردم عزیز منعکس نمایند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت کشور با اشاره به تشکیل شوراهای هماهنگی منطقه ای روابط عمومی استانداریها در مناطق ۶ گانه کشور بر استفاده و بهره برداری هرچه بیشتر از این ظرفیت بالقوه با بسیج همه امکانات مادی و معنوی روابط عمومی ها در راستای خدمت هرچه بیشتر به مردم عزیز و ارتقاء سطح ارتباطات و اطلاع رسانی و تعامل با رسانه ها تأکید کرد.

شایان ذکر است در این جلسه روسای شورای هماهنگی روابط عمومی مناطق، استانداریهای سراسر کشور به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای و فعالیتهای صورت گرفته در استانها پرداختند.

/س۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.