ارائه گزارش غیر علنی عراقچی در جمع اعضای خبرگان پیرامون دستاوردهای مذاکرات هسته‌ای/ ادامه روند پرسش و پاسخ برای بعد ازظهر

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

آیت‌الله حیدری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

نماینده مردم اهواز در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه لزومی برای علنی شدن محتویات گزارش آقای عراقچی در جمع خبرگان وجود ندارد، گفت: معاون وزیر خارجه در نوبت عصر اجلاس مجلس خبرگان رهبری به سوالات دیگر اعضا پاسخ خواهد داد و باید منتظر بود که نتیجه امر چه خواهد شد.

“آیت‌الله محسن حیدری” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره ارزیابی خود از پانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری و ارائه گزارش “سیدعباس عراقچی” در جمع اعضای خبرگان اظهار داشت: معاون وزیر خارجه کشورمان با حضور در پانزدهمین اجلاس خبرگان رهبری به ارائه گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در مذاکرات هسته‌ای پرداخت.  
 
وی ادامه داد: گزارش آقای عراقچی در جمع اعضای خبرگان درباره دستاوردهای وزارت خارجه در مذاکرات هسته‌ای بود که طبق مقررات و آئین‌نامه‌ها باید در جلسه غیرعلنی این گزارش صورت بگیرد و پس از آن چند نفر از اعضای خبرگان به اظهارنظر و ارائه سوال از معاون وزیر خارجه می‌پردازند.
 
نماینده مردم اهواز در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه لزومی برای علنی شدن محتویات گزارش آقای عراقچی در جمع خبرگان وجود ندارد، تصریح کرد: معاون وزیر خارجه در نوبت عصر اجلاس مجلس خبرگان رهبری به سوالات دیگر اعضا پاسخ خواهد داد و باید منتظر بود که نتیجه امر چه خواهد شد.  
 
آیت‌الله حیدری ارزیابی نهایی خود را از ارائه گزارش معاون وزیر خارجه در باب موضوعات هسته‌ای اینگونه عنوان و خاطرنشان کرد: تیم مذاکره‌کننده برای موفقیت جمهوری اسلامی ایران نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌اند و به وظایف قانونی خود عمل کرده لذا برای آنها آرزوی موفقیت خواهیم کرد.  
 
انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.