ارائه ۱۰۰ محصول تجاری شده در هفته پژوهش

سهشنبه ۱۶آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

مشاور پژوهش و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری:

۱۰۰ محصول تجاری شده در هفته پژوهش ۹۱ مورد بازدید قرار می گیرد .

قادری مشاور پژوهش و فناوری وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران گفت:  امسال برنامه های هفته پژوهش با افتتاحیه این هفته از ۲۵ آذر ماه در دانشگاه شهید بهشتی با ارائه دستاوردهای پژوهشی آغاز می گردد.

وی افزود: در جهتی هفته پژوهش، سومین کنفرانس ملی پژوهش در تاریخ ۲۶ و ۲۷ آذر ماه در مرکز همایش های صدا و سیما و دومین کنفرانس بین المللی انجمن فناوری برگزار می گردد.

قادری فر تصریح نمود: هفته پژوهش سال ۹۱ ۲ ویژگی مهم و اساسی و البته متفاوت با سالهای پیش دارد که عبارتند از بحث فن بازار و ارائه و بازدید از ۱۰۰ محصول فناورانه که تاکنون تجاری سازی شده است و دانشگاه ها برای اولین بار در تالار مرکز همایش های صدا و سیما همه دستاوردهای خود را در ۳ سال اخیر ارائه می دهند.

 برگزاری هفته پژوهش در دانشگاه شهید بهشتی

قادری فر در ادامه گفت: در هفته پژوهش سال ۹۱، ۳۸ پروژه کلان ملی کمیسیون دائمی شورای عالی عتف به صورت برجسته ای نشان داده می گردد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا هفته پژوهش و نمایشگاه آن امسال در سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می گردد گفت: به سبب بها بالایی که مصلی داشتند امسال تصمیم بر این شد که این هفته و نمایشگاه آن با بها پایین تری در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شود تا در سال تولید ملی حمایت مالی ومعنوی صورت بگیرد./ع۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.