ارائه ۱۵۰ مقاله در کنفرانس ملی «صنعت بتن»

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/دبیر علمی دومین کنفرانس ملی صنعت بتن گفت: از بین مقالات ارسال شده، با رای هیات داوران ۱۵۰ عنوان مقاله برای ارائه در این کنفرانس پذیرش شد.

به گزارش ممتاز ؛ دکتر حسین نادرپور با اعلام این خبر افزود: در مجموع ۳۵۰ عنوان مقاله کامل به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شد که با رای هیات داوران در نهایت ۱۵۰ عنوان مقاله مورد پذیرش قرار گرفت.

نادرپور افزود: از بین مقالات پذیرش شده، ۵۰ عنوان مقاله به صورت سخنرانی و ۱۰۰ عنوان مقاله هم به صورت پوستر در این کنفرانس ارائه می‌شود.

دبیر علمی دومین کنفرانس ملی صنعت بتن با اشاره به اینکه این کنفرانس ۳۰ بهمن و اول اسفند ماه برگزار می‌شود، افزود: دکتر شکرچی زاده، رئیس مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن، دکتر هرمز فامیلی رئیس انجمن بتن ایران و دکتر علی اکبر مقصودی استاد دانشگاه شهید باهنر کرمان از سخنرانان کلیدی این کنفرانس ملی می باشند.

نادرپور به هدف از برگزاری این کنفرانس اشاره کرد و گفت: تبادل اطلاعات، تجربیات و تکنولوژی‌های نوین در صنعت بتن و سازه‌های بتن آرمه و ارتقای سطح عمومی و تخصصی مهندسی عمران بویژه در زمینه استفاده از بتن از اهداف برگزاری این کنفرانس ملی است.

وی وجود استادان بسیار قوی در زمینه صنعت بتن را از جمله دلایل انتخاب دانشگاه سمنان برای میزبانی دومین دور کنفرانس ملی صنعت بتن اعلام کرد و گفت: همزمان با برگزاری این کنفرانس کارگاه‌های آموزشی با هماهنگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و میزگردهای تبادل اطلاعات هم برگزار می‌شود.

نادر پور به محورهای این کنفرانس اشاره کرد و گفت: تعمیر، تقویت و به‌سازی لرزه‌ای سازه‌های بتنی، طراحی و اجرای سازه‌های بتنی، فناوری‌های نوین در صنعت بتن، افزودنی‌ها و مواد کمکی در صنعت بتن، دوام بتن و توسعه پایدار، تولید و کاربرد سنگدانه‌ها در بتن، انواع سیمان و نقش آنها در توسعه پایدار، مدیریت کنترل کیفی در صنعت سیمان و بتن و ماشین آلات صنعت بتن از محورهای این کنفرانس دو روزه است.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.