ارائه VPN قانونی به متقاضیان سازمانی آغاز شد

۱۹خردادماه، مهر- معاون مرکز ملی فضای مجازی از ارائه سرویس VPN قانونی به متقاضیان حقوقی و شرکتی دریافت این سرویس خبر داد و گفت: بزودی کاربران حقیقی نیز می توانند تقاضای اولیه خود برای دریافت VPN را اعلام کنند.

مرکز ملی فضای مجازی در جهت ساماندهی به سرویس VPN مورد نیاز سازمانها و شرکتها و نیز حمایت از حقوق استفاده کنندگان و جلوگیری از ایجاد اختلال در سرویس کاربران قانونی از ابتدای اسفند ۹۱ ثبت نام VPN رسمی و قانونی را برای اشخاص حقوقی متقاضی آغاز کرد که براساس آن سازمانها، موسسات، دانشگاهها و نمایندگی های خارجی و شرکتهای متقاضی ملزم شدند درخواست اولیه خود را در پایگاه اینترنتی اینترنتی به نشانی WWW.VPN.IR ثبت کنند.

علیرضا شاه میرزایی معاون مرکز ملی فضای مجازی در مورد آخرین وضعیت درخواست VPN قانونی از سوی سازمانها و موسسات اظهار داشت: ثبت نام از اشخاص حقوقی همچنان در حال انجام است و متقاضیان می توانند براساس شرایط مدنظر نسبت به ثبت نام برای دریافت خدمات VPN قانونی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در این پروژه شورایعالی فضای مجازی تقسیم کار انجام داده است، افزود: کار ثبت نام و اجرای این پروژه توسط شرکت ارتباطات زیرساخت در حال انجام است.

شاه میرزایی با بیان اینکه ارائه سرویس رسمی VPN به متقاضیان واجد شرایط آغاز شده است، افزود: هم اکنون تعداد بسیاری از سازمانها و موسسات و اشخاص حقوقی این سرویس را دریافت کرده اند.

عضو شورایعالی فضای مجازی تاکید کرد: ثبت نام و ارائه سرویس به سازمانها و موسسات در حال انجام است و به زودی نیز ثبت نام دریافت سرویس برای اشخاص حقیقی و کاربران خانگی آغاز می‌شود که شرایط ثبت نام اولیه آن توسط مرکز ملی فضای مجازی اطلاع رسانی خواهد شد.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.