ارامش بخش ترین نقاط جهان ۲ + تصاویر

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

تعطیلات یعنی مجالی برای دور شدن از شلوغی و شتاب حاکم بر زندگی امروز که در بعضی از نقاط جهان آرامش‌ بسیار وجود دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛تعطیلات یعنی مجالی برای دور شدن از شلوغی و شتاب حاکم بر زندگی امروز ما و اینکه تمامی استرس‌ها را برای مدتی هر چند کوتاه، کنار بگذاریم؛ و بهترین روش برای این کار، سفر به مناطق آرامش‌بخش جهان می‌باشد. این مناطق به داشتن سواحل تمیز، جنگل‌های بکر و دست نخورده، جمعیت توریستی اندک و البته آب‌و‌هوای مناسب  برای فعالیت در هوای آزاد، به خود می‌بالند.


سنت وینسنت و گرنادین(St. Vincent, the Grenadines)

 
سنت وینسنت و گرنادین جزیره‌ای است کوچک در دریای کارائیب که در جنوب سنت لوچیا و باربادوس قرار گرفته است. اینجا هم شرایط اقلیمی خوبی برای فعالیت‌های بیرون از منزل حکم‌فرماست. به علاوه از زمانی که هزینه اقامت در آن بالا رفت، تعداد گردشگران کمتری به آن رفت و آمد می‌کنند. از این جهت می‌توان از تعطیلاتی کاملا متعلق به خود لذت برد. همچنین تفریحات آبی همچون اسکی، معاشرت با مردم بومی که فوق‌العاده مؤدب هستند و غواصی در میان صخره‌های مرجانی، از دیگر تفریحات مرسوم این جزیره به شمار می‌آیند. اینجا همه چیز برای احساس آرامشی کامل، در دسترس مسافران است.

 

 
سیشل
 
سیشل زنجیره‌ای است متشکل از ۱۱۵ جزیره که در اقیانوس هند قرار گرفته‌اند. این ناحیه به عنوان جزایر گرمسیری به شهرت چندانی دست نیافته و هنوز جای رشد و توسعه بیشتری دارد. از این مقدمه می‌توان چنین نتیجه گرفت: جزایری بکر که دست بشر هنوز اقدام به تغییر آن نکرده و سواحلی که هنوز رنگ آلودگی به خود ندیده‌ و با مجموعه ساختمان‌های تجاری به اشغال در نیامده‌اند، در انتظار گردشگران و مسافرین خسته هستند. اینجا برای کسانی که قصد گشت‌و‌گذار در جزیره‌ها را دارند، مکانی ایده‌آل می‌باشد. به عنوان یک راهنمایی توریستی می‌توان گفت سفر در این جزایر لذت‌بخش و مسیریابی در آنها بسیار ساده است.

 

 
جزیره ایستر، شیلی
 
 جزیره مرموز ایستر در کشور شیلی، بهترین جا برای برخورداری از اوقاتی آرام است؛ علاوه بر این که تعداد توریست اندکی به این جزیره سفر کرده و در نتیجه از دیگر نقاط توریستی خلوت‌تر  می‌باشد. در این جا شما سرهای حجاری شده و سنگی بزرگی را می‌بینید که در نقاط مختلف جزیره قرار گرفته‌اند و در باور بومیان قدیم، خدایان آنها محسوب می‌شدند. فرضیه‌های گوناگونی پیرامون نحوه و دلیل ساخت این سازه‌ها وجود دارند؛ اما هنوز اطلاع ما در موردشان بسیار اندک و ناچیز است.
 

 


جزایر ویرجین، بریتانیا
 
تجربیات مربوط به جزایر کارائیب را می‌توان با تجربه جزایر ویرجین کامل‌تر کرد. مهمانان این جزایر می‌توانند از انواع گوناگونی از فعالیت‌های خلاقانه استفاده کرده و در کنار آنها از شنا و غواصی در آب‌های زلال لذت ببرند. مسافران با بازدید از آثار باستانی باقیمانده از کلیسای سنت فیلیپ که در جزیره تورتولا (Tortola) قرار گرفته، سفری آموزنده در تاریخ و فرهنگ غنی این ناحیه خواهند داشت. همچنین می‌توان با غواصی در عمق اقیانوس، از لاشه کشتی‌های غرق شده در این نواحی نیز دیدن کرده یا در جستجوی اشکال سنگی منحصر بفرد اعماق غارها را مورد کند و کاو قرار داد.
 
بالی، اندونزی
 
انتخاب اصلی اکثر مردم برای سپری کردن تعطیلاتی سرگرم کننده، بالی در کشور اندونزی است. بالی که در بخش آسیایی اقیانوس آرام قرار گرفته است، جایی است که افراد می‌توانند از تجربه‌ای کاملا شرقی لذت ببرند. گردشگران در طول این سفر با فرهنگ غنی، اما ساده این مردمان آشنا شده و راه و رسم زندگی آنان را بهتر درک می‌کنند. همچنین از معابد و اماکن تاریخی این کشور دیدن کرده و در سواحل و استراحت‌گاه‌ها، اوقاتی آرام را سپری می‌کنند و از چشمه‌های آب معدنی سرگرم‌کننده و ماساژ درمانی حین نوشیدن لیوانی معجون خنک، لذت می‌برند. اینجا به دلیل خانه‌های ویلایی قشنگ، به شهرت رسیده؛ جایی که شما از مناظری بدیع در روز و شب بهره‌مند می‌شوید.

انتهای پیام/

— .

باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.