ارایه راهکارهایی برای پیشگیری از ابتلا به آنفولانزا در محل کار

۲۵م دیماه ،
ممتاز نیوز : نتایج این مطالعه که به تازگی انجام شده است، نشان می دهد که ۸۴ درصد از کارمندان در حین بیماری به سر کار می روند و حدود نیمی از آنها به دیگران نمی گویند که بیمارهستند.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از ایرنا ؛ این مطالعه نشان داد که دستگیره در مایکرویو، شیر آب و صفحه کلید رایانه کثیف ترین ابزاردر محل کار می باشند.

کارمندان باید هر روز این بخش ها را در محل کار خود با یک ماده ضد عفونی کننده پاک کنند ویا پس از تماس دست های خود با محل هایی مانند دستگیره در یخچال ، در مایکرویو و دستگیره در که همه کارمندان با آنها در تماس می باشند، آنها را بشویند.

شستن مرتب دست ها یکی دیگر از راهکارهای پیشگیری از ابتلا به آنفولانزا در محل کار است. لازم است کارمندان قبل از مصرف غذا ، بعد از مطالعه روزنامه و مجله ، بعد از استفاده از لوازم مشترک و پس از دست دادن به یکدیگر، دست های خود را بشویند.

باید دست ها را با صابون و آب گرم دست کم برای ۲۰ ثانیه شست و شو داد.نوشیدن آب از دیگر راهکارها برای پیشگیری از ابتلا به آنفولانزا در محل کار است .

به منظور پیشگیری از کم آبی بدن که به همراه کمبود خواب و تنش سبب به خطر انداختن سیستم ایمنی بدن می گردد کارمندان باید یک پارچ آب بر روی میز خود بگذارند و تا پایان وقت اداری آن را بنوشند .

مصرف ویتامین ها راهکار دیگری برای پیشگیری از ابتلا به آنفولانزا در محل کار است که برای این منظور لازم است کارمندان با یک پزشک مشورت کنند تا اندازه مناسب مصرف مکمل هایی مانند ویتامین C و یا ˈرویˈ را به آنها بگوید .

همچنین کارمندان باید در نظر داشته باشند تا صورت یکدیگر را در طول ساعات کاری لمس نکنند. دست زدن به چشم ها، بینی و دهان یکدیگر به میکروب ها این امکان را می دهد که مستقیما به فرد دیگر منتقل شوند و در سیستم ایمنی بدن اشخاص اختلال بیشتری ایجاد کنند.

منبع: ممتاز نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.