ارایه طرح‌های نو در بانک توسعه صادرات

۲۱خردادماه،

بینا- مهندس بهمن وکیلی گفت : بانک توسعه صادرات ایران با ارایه طرح‌ها و ایده‌های نو در نبرد اقتصادی با دشمنان سهم به سزایی داشته و این نقش را در پیشبرد اهداف بانک خواهد افزود.

به گزارش بنکر (Banker)، مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در جلسه شورای مدیران با تشریح وضعیت بانک به لحاظ منابع و مصارف افزود: با توجه به مواجهه کشور با دشواری های متعدد بین‌المللی باید در تغییر رویکردها و استراتژی‌ها و راهبردهای بانک فعالانه مشارکت داشته باشیم.
مدیرعامل این بانک با اشاره به لزوم عملیاتی ساختن مدل بانکداری شرکتی در شرایط فعلی گفت: بکارگیری این مدل در واقع حرکت در مسیر تحقق شعار اصلی بانک، مبنی بر اینکه “بانک توسعه صادرات ایران یک بانک مشتری محور است نه سود محور” می‌باشد.
آقای مهندس بهمن وکیلی اعلام کرد: همایش سراسری مدیران بانک در روزهای ۲۹ و ۳۰ خرداد ماه در تهران برگزار می‌شود و انتظار می‌رود که همه واحدهای بانک در تدوین برنامه عملیاتی سال جاری و تمرکز بیشتر بر مباحث و موضوعات تحریم به منظور ارایه راهکارهای مناسب در همایش حضور فعال داشته باشند.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات همچنین بر حضور فعال همکاران و تشویق خانواده های آنان در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات شوراها به منظور خلق حماسه سیاسی مورد پیشنهاد مقام معظم رهبری تأکید کرد.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.