ارایه گزارش عملکرد تفحص از بنیاد شهید به رئیس مجلس

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز:
رئیس هیات تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران، از جلسه اعضای این هیات با رئیس مجلس برای ارایه گزارشی از روند تحقیق و تفحص از بنیاد شهید خبر داد.

امیر خجسته در گفت وگو با  خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر ضرورت تداوم کار کارگروه تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزود: این کمیته درصدد است تا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده دیداری با دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی داشته باشد تا گزارشی از عملکرد این کارگروه را ارایه دهد.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: متاسفانه مشکلات بسیاری اعم از کمبود اعتبارات در مسیر کار تحقیق و تفحص از بنیاد شهید وجود داشت اما به طور حتم اعضای این کارگروه هر بار مصمم‌تر از قبل به کار خود ادامه‌ می‌دهند تا به نتیجه مدنظر دست یابند.

این نماینده مردم در مجلس نهم،‌ تصریح کرد: استفاده از کارشناسان خبره و با تجربه از برنامه‌های کارگروه تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران است تا هرچه سریع‌تر گزارشی از عملکرد این نهاد در صحن علنی مجلس ارایه شود.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران همکاری لازم را با این کمیته داشته‌اند،‌ در مورد زمان ارایه گزارش از تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران ، افزود: در ابتدا به سبب فراهم‌سازی مقدمات از جمله سامان دادن به تیم‌های کارشناسی، کار با کمی تاخیر آغاز شد و درواقع می‌توان گفت یک الی دو ماه است که تمرکز بر تحقیق و تفحص از بنیاد شهید صورت گرفته است.

رئیس هیات تحقیق وتفحص از بنیاد شهید وامور ایثارگران، با بیان اینکه برای تکمیل پرونده این تحقیق و تفحص نیاز به زمان بیشتری است، گفت: با توجه به حجم بالای کار قرار است درخواست استمهالی برای پایان دادن به تحقیق و تفحص از بنیاد شهید وامور ایثارگران ارایه شود که به نظر می‌رسد رئیس مجلس شورای اسلامی، نیز با این درخواست موافقت کنند.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.