ارتباطی بین منابع هدفمندسازی و بودجه عمومی وجود ندارد

۰۷م آذر ،

333333.jpg

معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری با بیان این‌که ارتباط بسیاری بین منابع هدفمندسازی و بودجه عمومی وجود ندارد، گفت: تلاش ما این است که لایحه بودجه ۹۲ به موقع به دولت و سپس مجلس تحویل داده شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با توقف اجرای گام دوم قانون هدفمندسازی یارانه ‌در سال جاری از سوی مجلس شورای اسلامی بعضی از نمایندگان مجلس اعلام کردند که با این اقدام دولت با کسری بودجه رو به رو می‌شود.

در این باره سید مهدی موسوی‌نژاد،عضو کمیسیون انرژی مجلس اعلام کرد که با توقف اجرای گام دوم در سال جاری، دولت با کسری ۱۴۰ هزار میلیارد ریالی در بودجه مواجه می‌شود و نمی‌تواند تعهدات خود را در سال جاری اجرایی کند و سوال این است که دولت قرار است از محل کدام منابع درآمدهای خود را تامین کرده و این کسری را حل کند.

اما در این باره رحیم ممبینی در گفت‌وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: بودجه‌ای که از آن صحبت می‌کنم منابع عمومی است و منابع هدفمندسازی شرکتی است و مشکلات ما درمورد بودجه‌های شرکتی بسیار کمتر است.

وی با بیان این که در مورد منابع عمومی به سبب کاهش درآمد‌های نفتی محدودیت داریم، اظهار کرد: ارتباط بسیاری بین منابع هدفمندسازی و بودجه عمومی وجود ندارد.

معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی افزود: هدفمندسازی ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار از محل منابع عمومی دارد که تخصیص می‌دهیم و مشکلی نداریم.

ممبینی با بیان این که تلاش ما این است که لایحه بودجه ۹۲ به موقع به دولت تحویل داده شود، تصریح کرد: بخشی از روند تهیه بودجه مربوط به معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی است و برنامه ریزی ما این است که بودجه را به موقع به دولت تحویل دهیم تا پس از این که در دستور کار دولت قرار گرفت و به تصویب رسید به مجلس برود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.