ارتباط در تمام محورهای زلزله زده برقرار است

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی، احمد مجیدی معاون امور دولت و مدیریت بحران اعلام کرد: بر اثر وقوع زلزله ۲۱ مرداد ماه در محدوده جغرافیایی شهرستان‌های اهر، ورزقان و هریس استان آذربایجان شرقی، بر مبنای آخرین گزارش‌های دریافتی، تعدادی از ابنیه فنی و پل‌ها در قسمتی از راه‌های ارتباطی آسیب دیدند که با تلاش ماموران راهداری به طور موقت بازسازی و هم اکنون عبور و مرور برقرار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در زلزله اخیر راهدارخانه گویجه بل که در مرکز زلزله قرار داشته ۷۰ درصد تخریب شده است.

معاون امور دولت و مدیریت بحران وزیر راه و شهرسازی افزود: در حال حاضر از طریق اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی تعداد ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک به منطقه اعزام شده‌اند و ۱۳ دستگاه نیز از ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های معین به محل وقوع حادثه اعزام شده‌اند.

مجیدی اظهار داشت: هم اکنون امکانات کارگروه حمل ونقل، شریان‌های حیاتی، طوفان و بلایای جوی ستاد مدیریت بحران استان آاذربایجان شرقی در حال کمک رسانی به سایر امدادگران می باشد.

وی ادامه داد: حدود ۱۱۰ روستا در این حادثه دچار تخریب از ۱۰ تا ۱۰۰ درصد شده‌اند که به هیچ‌یک از واحد‌های مسکونی که با تسهیلات مسکن مهر و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث شده بودند آسیب جدی وارد نشده است./عب


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.