ارتباط پنهانی سناتور سابق آمریکایی با زنی به نام ریل هانتر + تصویر

پیش از افشای این رسوایی اندرو یانگ، دستیار آقای ادواردز برای مخفی کردن نقش او گفته بود که پدر فرزندی است که آقای ادواردز از ریل هانتر داشت.

جام جم آنلاین به نقل از یورونیوز نوشت: جان ادواردز، سناتور سابق آمریکایی و یکی از رقبای باراک اوباما در انتخابات درون حزبی دموکراتها در سال ۲۰۰۸، روز دوشنبه برای دفاع از خود به دادگاه رفت.

ادواردز متهم است که با سو استفاده از حدود نهصد هزار دلار از منابع مالی کمپین انتخاباتیش تلاش کرده بود ارتباط پنهانی خود با یک زن را مخفی کند تا این ماجرا به چهره اجتماعی او خدشه وارد نکند.


در اولین جلسه دادگاه اندرو یانگ، دستیار سابق ادواردز هم به عنوان شاهد حضور پیدا کرد.

تارا ملوی، یک کارشناس مسائل حقوقی می گوید: «در مرکز این مساله بررسی این نکته وجود دارد که آیا حدود یک میلیون دلاری که جان ادواردز از آن برای مراقبت از ریل هانتر و مخفی کردن رابطه پنهانیش با او استفاده کرده است، حکم یک هدیه را داشته است یا باید آن را کمک مالی به کمپین انتخاباتیش تلقی کرد.»

ادواردز دو سال قبل اعتراف کرد که با وجود متاهل بودن با زنی به نام ریل هانتر ارتباط داشته و از او یک فرزند هم دارد. اما همواره انجام هرگونه کار خلاف قانونی را در این رابطه تکذیب کرده است.

پیش از افشای این رسوایی اندرو یانگ، دستیار آقای ادواردز برای مخفی کردن نقش او گفته بود که پدر فرزندی است که آقای ادواردز از ریل هانتر داشت.

افشای این ماجرا به زندگی سیاسی جان ادواردز پایان داد و باعث جدایی او از همسرش شد که در آن زمان سرطان داشت و چند ماه پس از جدایی درگذشت.

کلیدواژه ها: جان ادواردز، ریل هانتر

اخبار مرتبط

سایت خبری تحلیلی افق

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.