ارتش آمریکا فیلم ها و رسانه ها را سانسور می کند

شنبه ۲۰ خرداد – ۰۲:۰۹:۳۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- یک نویسنده امریکایی گفت‌ ، ارتش آمریکا فیلم ها و رسانه ها را سانسور می کند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از واحد برون مرزی، دیوید راب نویسنده امریکایی گفت : در لس انجلس اداره ای وجود دارد که در آن هیات های نظارت نیروی هوایی، نیروی زمینی و نیروی دریایی و گارد ساحلی بر کار فیلمسازان نظارت می کنند.
به گزارش راشاتودی ، وی گفت، فیلمسازانی که نیاز به کمکهای نظامی دارند، متن فیلمنامه خود را به این اداره می دهند و آنها به تشخیص خود قسمتهایی از فیلمنامه را سانسور می کنند و توصیه هایی را برای تغییر فیلمنامه به فیلمساز می دهند. فیلمساز نیز مجبور است برای کسب موافقت آنها برای ساخت فیلم خود این اصلاحات و سانسورها را بپذیرد.
دیوید راب همچنین گفت، به علاوه بر اساس توافقی که میان فیلمسازی و هیات نظارت نظامی انجام می شود، نماینده یا نمایندگانی از این اداره به همراه فیلسماز اعزام می شوند تا در صحنه بر کار تولید فیلم نظارت کنند تا مبادا خلاف آنچه که مد نظر ارتش است ساخته شود.
وی همچنین گفت، به علاوه پس از ساخت فیلم و پیش از آنکه روی پرده برود، فرماندهان نظامی باید آن را بازبینی کنند.
این نویسنده افزود: نظارت و سانسور از طرف نظامیان در آمریکا فقط به سینما محدود نمی شود بلکه آنها تقریبا در همه جنبه های زندگی و فعالیت مردم دخالت دارندحتی نویسندگان و رسانه ها اجازه ندارند مطالبی منتشر کنند که به مذاق نظامیان خوش نمی آید بنابراین مطالب آنها نیز هدف سانسور نظامیان است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۹۱۴۰۹۳۹۲۶۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.