ارتش رژیم صهیونیستی تظاهرات مسالمت‌آمیز فلسطینی‌ها را سرکوب کرد

۳۰م دیماه ،

ارتش رژیم صهیونیستی راهپیمایی مسالمت آمیزی را که در اعتراض به شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری برگزار شد، متفرق ساخت و شش کشاورز را به سبب مشارکت در این راهپیمایی بازداشت کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه کویتی القبس، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی راهپیمایی مسالمت آمیزی را که در اعتراض به شهرک‌سازی‌ها در منطقه یطا در جنوب الخلیل در کرانه باختری برگزار شد، متفرق ساختند.

رسانه‌های محلی گزارش دادند که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی راهپیمایی هفتگی یطا را که علیه شهرک‌سازی‌ها برگزار می‌شود، متفرق کردند و به شرکت کنندگان در این راهپیمایی یورش برده و شش تن از آن‌ها را بازداشت کردند.

در همین راستا راتب الجبور، سخنگوی رسانه‌های کمیته‌های مردمی و ملی مقاومت در مقابل دیوار حائل و شهرک‌سازی‌ها در جنوب الخلیل اظهار کرد که سربازان رژیم صهیونیستی شرکت کنندگان در این راهپیمایی و حامیان خارجی آن‌ها را به باد کتک گرفتند تا مانع از ورود آن‌ها به سرزمین‌های منطقه ام العرایس در منطقه یطا شوند. همچنین شش کشاورز را که در این راهپیمایی مشارکت کرده بودند، بازداشت کردند.

از سوی دیگر، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی برای بار دوم طی دو روز خانه‌های چوپانان فلسطینی در منطقه شمالی الأغوار در شرق کرانه باختری را تخریب کردند ساکنان اظهار کردند که سربازان اسرائیلی با خشونت خانه‌ها را از ساکنانشان خالی کردند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.