ارتش سوریه با پشتوانه مردمی جبهه مقاومت را تقویت می‌کند

فروردین ۱۴۰۳

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: امروز ارتش سوریه ارتشی کاملا مردمی بوده که به نقل از بشار اسد با همین قدرت می‌تواند جولان را نیز آزاد کرده و تقویت جبهه مقاومت را در دستور کار قرار دهد.

” سید‌رضا صدر‌الحسینی” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران در رابطه با پیروزی‌های ارتش سوریه گفت: ارتش سوریه در این مدت دو ساله با اقدامات تروریستی مواجه شد که بیشتر با رویکرد تجزیه‌طلبانه، آشوب‌گرانه، تروریستی، جدایی‌طلبی و جنگ شهری روبرو بود.

وی افزود: ارتش سوریه توانست در مدت کوتاهی بازآموزی‌هایی در رابطه با مهارت‌های خود داشته باشد و در طول دو و نیم سال قبل مقابله بسیار منظم و قابل قبولی را در برابر تروریست‌های آموزش دیده القاعده و جبهه النصره که توسط آمریکا و بعضی کشورهای مرتجع عربی مورد حمایت قرار می‌گرفتند،؛ از خود نشان دهد.

صدرالحسینی تصریح کرد: در بررسی عملکرد ارتش سوریه ملاحظه می‌کنیم این ارتش با استفاده از مردم خود و به سبب داشتن پشتوانه‌های مردمی و بهره‌گیری لازم از جوانان توانست در محدوده‌های عملیاتی فعالیت‌هایی را انجام دهد، به این مفهوم که ارتش سوریه  پس از پیروزی‌هایی که در نقاط استراتژیک بدست آورد کنترل آن مناطق را به دست مردم سپرد.

وی اظهار داشت: این ارتش با پشتوانه مردمی و کمک آنها به‌عنوان یک ارتش قوی برای مقاومت محسوب می‌شود.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: در حقیقت امروز ارتش سوریه ارتشی کاملا مردمی بوده که به نقل از بشار اسد با همین قدرت می‌توان جولان را نیز آزاد کرد و تقویت جبهه مقاومت را در دستور کار قرار داد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.