ارتش چین: حملات سایبری آمریکا وحشت آور است

۲۷خردادماه،

فضای سایبر > روندها– ممتازنیوز:
روزنامه ارتش چین حملات سایبری آمریکا علیه دیگر کشورها در سراسر جهان را وحشت آور توصیف کرد.

به گزارش ایرنا، این روزنامه روز دوشنبه در گزارشی با اشاره به اینکه آمریکایی ها عامل حملات سایبری در جهان می باشند ، نوشت: اما این کشور سعی می کند خود را یک قربانی جا بزند.

این روزنامه حملات سایبری آمریکا به کشورهای دیگر و به سرقت بردن اطلاعات اشخاص را بی ارتباط با برنامه مبارزه با تروریسم دانست و افزود: واشنگتن به گونه ای عمل می کند که جاسوسی اینترنتی را حق خود می داند و از آن دفاع می کند.

روزنامه ارتش چین با اشاره به اینکه زمانی که مساله امنیت آمریکا در میان باشد برای واشنگتن ضربه زدن به امنیت دیگران اهمیتی ندارد، نوشت : آمریکایی ها به مردم خود هم رحم نمی کنند و علیه آنها هم جاسوسی اینترنتی و سایبری وجود دارد.

وزارت خارجه چین دیروز اعلام کرد که دفتر بررسی مسایل مرتبط با حملات سایبری راه اندازی کرده است.

روزنامه مردم ارگان حزب حاکم چین حدود یک ماه قبل فعالیت های سایبری آمریکا را برای همه جهان زیانبار و مصداق اقدامات شیطانی دانست.

این روزنامه دولتی چین در گزارشی مفصل آمریکا را امپراتور حملات سایبری لقب داد.

روزنامه مردم می نویسد، تاریخ عملیات و حملات سایبری آمریکا به جنگ اول خلیج فارس برمی گردد.

بنابراین گزارش، آمریکایی ها سپس در سال ۲۰۰۱ میلادی طرح جنگ سایبری با عنوان بازی های المپیک را آغاز کردند.

این روزنامه تاکید کرد، آمریکایی ها بودند که تحت همین برنامه ویروسی را راهی تاسیسات غنی سازی اورانیم ایران کردند تا سانتریفیوژهای ایرانی را از کار بیندازند.

ارگان حزب حاکم چین با اشاره به اینکه حملات سایبری آمریکا حتی از تسلیحات هسته ای وحشتناک تر است، افزود:تا زمانی که واشنگتن چنین اقداماتی انجام دهد دنیا روی خوش نخواهد دید و حتی یک روز هم صلح در جهان برقرار نخواهد شد.

روزنامه مردم افزود، در واقع از زمانی که اینترنت اختراع شد آمریکا هم جنگ سایبری را به راه انداخت و نمونه های آن هم حملات سایبری به کشورهای دیگر از جمله تاسیسات هسته ای جمهوری اسلامی ایران است.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.