ارتقاء ضریب سلامتی شهروندان منطقه ۱۰

۳۰م دیماه ،

محمد عاقیلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر و تاکید بر اهمیت ترویج و نهادینه شدن فرهنگ ورزش کردن در میان شهروندان اظهار داشت: ورزش در افزایش طول عمر ارتقای سلامت تن و روان و همچنین در پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی نقش موثر و کلیدی دارد، طرح استعدادیابی هم با این رویکرد برای تامین نیازهای ورزشی شهروندان و دستیابی هر چه بیشتر مردم به ورزش آسان و ارزان اجرا می گردد.

وی تصریح کرد: در طرح استعدادیابی کارشناسان ورزش با مراجعه به منازل شهروندان به صورت خانه به خانه، علاقمندی، مهارت و توانایی و استعدادها را برای ثبت در بانک اطلاعات ورزشی منطقه مورد ارزیابی و بررسی قرار می دهند.

وی افزود: برای فراهم کردن زمینه های مساعد و تشویق شهروندان به ورزش کردن، بسته های آموزشی شامل پیشنهاد های ورزشی و بن تخفیف استفاده از اماکن ورزشی وابسته به شهرداری نیز در هنگام اجرای طرح میان شهروندان توزیع می گردد.

محمد عاقیلی در مورد زمان اجرای طرح استعدادیابی خاطر نشان کرد: این طرح به صورت آزمایشی در محله سلسبیل جنوبی در حال اجراست، اما همزمان با آغاز جشن های دهه فجر به صورت رسمی و سراسری در منطقه اجرا می گردد علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات این برنامه می توانند به مجتمع غنی پور مراجعه کنند./ل


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.