ارتقای حکم علمی اساتید حوزه های علمیه

فروردین ۱۴۰۳

معاون آموزش حوزه علمیه گفت: در حال حاضر ارتقای حکم علمی و دانش افزایی اساتید حوزه علمیه در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام فرحانی گفت: کار مهمی در بخش اساتید انجام دادیم مصوبه ناتمامی که پیگیر آن بودیم وضعیت اشتغال و به کارگیری اساتید در سطح کشور بود که جلسات خوبی در معاونت امور حوزه ها برگزار شد و چارچوب قابل دفاعی طراحی شده که اکنون مراحل نهایی را طی می کند.

وی ادامه داد: الان اساتید در دو بخش پاره وقت و تمام وقت پشتیبانی می شوند سیاست ها این است که پشتیبانی به استان ها منتقل شود، ثانیا تضمین آینده علمی و شغلی اساتید را تعریف کردیم که امیدواریم تصویب شود و در حال حاضر کارآموزشی اساتید را پیگیری میکنیم.

حجت الاسلام فرحانی گفت: کار مهمی در بخش اساتید انجام دادیم مصوبه ناتمامی که پیگیر آن بودیم وضعیت اشتغال و به کارگیری اساتید در سطح کشور بود که جلسات خوبی در معاونت امور حوزه ها برگزار شد و چارچوب قابل دفاعی طراحی شده که اکنون مراحل نهایی را طی می کند.
وی ادامه داد: الان اساتید در دو بخش پاره وقت و تمام وقت پشتیبانی می شوند سیاست ها این است که پشتیبانی به استان ها منتقل شود، ثانیا تضمین آینده علمی و شغلی اساتید را تعریف کردیم که امیدواریم تصویب شود و در حال حاضر کارآموزشی اساتید را پیگیری میکنیم./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.